LinkedIn és Twitter egészségügyi hirdetések irányelvei
LinkedIn és Twitter egészségügyi hirdetések irányelvei

LinkedIn egészségügyi hirdetések irányelvei Tilos az egészségügyi állapot javítására vonatkozó irreális vagy félrevezető állításokat népszerűsítő hirdetések publikálása, beleértve az étrendet és a fogyást. Szintén tilosak az egészségtelen vagy nem biztonságos…

TikTok egészségügyi hirdetési irányelvek
TikTok egészségügyi hirdetési irányelvek

Tiltott termékek és szolgáltatások (Fontos megjegyezni, hogy a különböző országok törvényeitől és kultúrájától függően eltérő lehet a szabályozás!) A TikTok általánosságban a következő hirdetéseket tiltja:Kábítószer használat és ehhez kapcsolódó felszerelésekillegális kábítószerek,…

YouTube irányelvek egészségügyi termékek és szolgáltatások esetén
YouTube irányelvek egészségügyi termékek és szolgáltatások esetén

Tartalom közzététele eseténHa annak célja a szabályozott áru vagy szolgáltatás közvetlen értékesítése, ha azokra mutató linket tartalmaz, vagy ha elősegíti az azokhoz való hozzájutást. Ilyen ezen a területen a vény…

Facebook és Instagram hirdetési irányelvek az egészségügyben
Facebook és Instagram hirdetési irányelvek az egészségügyben

Facebook hirdetési irányelvek az egészségügyben Általános irányelvek A hirdetésekben általánosan elmondható, hogy engedélyezett az orvosi és egészségügyi termékek és szolgáltatások hirdetése, egészen addig amíg ezek nem keltenek negatív önképet vagy…