LinkedIn és Twitter egészségügyi hirdetések irányelvei
LinkedIn egészségügyi hirdetések irányelvei Tilos az egészségügyi állapot javítására vonatkozó irreális vagy félrevezető állításokat népszerűsítő hirdetések publikálása, beleértve az étrendet és a fogyást. Szintén tilosak az egészségtelen vagy nem biztonságos…
TikTok egészségügyi hirdetési irányelvek
Tiltott termékek és szolgáltatások (Fontos megjegyezni, hogy a különböző országok törvényeitől és kultúrájától függően eltérő lehet a szabályozás!) A TikTok általánosságban a következő hirdetéseket tiltja:Kábítószer használat és ehhez kapcsolódó felszerelésekillegális kábítószerek,…
YouTube irányelvek egészségügyi termékek és szolgáltatások esetén
Tartalom közzététele eseténHa annak célja a szabályozott áru vagy szolgáltatás közvetlen értékesítése, ha azokra mutató linket tartalmaz, vagy ha elősegíti az azokhoz való hozzájutást. Ilyen ezen a területen a vény…
Facebook és Instagram hirdetési irányelvek az egészségügyben
Facebook hirdetési irányelvek az egészségügyben Általános irányelvek A hirdetésekben általánosan elmondható, hogy engedélyezett az orvosi és egészségügyi termékek és szolgáltatások hirdetése, egészen addig amíg ezek nem keltenek negatív önképet vagy…