Részt vettünk az év eseményén Hódmezővásárhelyen

A CSMKIK Kommunikációs- és reklámklub szakmai délutánján a kreatív várostervezésről, valamint az egészségturizmus lehetőségeiről hallhattunk előadásokat.

Az eseményen Hódmezővásárhely polgármestere, Almási István beszélt a városban végbement és a jövőbeli fejlesztésekről, valamint arról, hogy Hódmezővásárhely kiemelt szerepet játszik a sportturizmusban, hiszen Gyurta Dániel is itt készül fel a jelentősebb versenyekre.

Az eseményen előadást tartott Ongjerth Richárd várostervező és városkutató is, akitől megtudhattuk, hogy egy felújított belváros, illetve a jól megválasztott sétálóutca milyen módon járul hozzá a város gazdaságának felpezsdítéséhez.

Böszörményi Nagy Gergely, a Design Terminál stratégiai igazgatója a hazai kreatívipar jelentőségére hívta fel a figyelmet. Kiemelte, hogy napjainkban a magyaroknak el sem kell hagyniuk a hazájukat, hogy alkotásuk, termékük, ötletük külföldön is sikeressé váljon.

Szőke Tünde a Budapesti Kommunikációs Főiskola egészségturizmus szakirányának vezetője a klaszterek jelentőségéről beszélt, valamint arról, hogy az egészségturizmus szempontjából nem csupán az adott gyógyfürdőre kell koncentrálni, hanem az egész város megjelenése is számít (egy lerobbant vasútállomás például kifejezetten elrettentő lehet a turisták számára). Emellett rendkívül fontos megtalálni egy fürdő esetében is a megfelelő célcsoportokat, valamint fontos a megkülönböztetés is a sikeres marketinghez.

Végül Komoróczki Alíztól, az év  TDM menedzserétől, és a Gyulai Turisztikai Nonprofit Kft. munkatársától megtudhattuk, hogy milyen marketingeszközökkel sikerült elérni, hogy Gyula vonzó turisztikai célponttá váljon.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Nyomja meg az ESC bilentyűt a bezáráshoz