Élet a Facebook hirdetésen túl.
Számítógép bekapcs, facebook bepötyög… Kész is a digitális stratégia! Vagy mégsem? Elment a félhavi büdzsé hirdetésekre, de senki se kattintott rájuk?
Hogy érdemes a marketingstratégia digitális lábát megnöveszteni? És ha megnőtt, hogyan tanítsuk meg járni is ezt a lábat? Nem mindegy, hogy digitálismarketing stratégia vagy digitális marketingstratégia, és a kettő között nem csak egy szóköz jelenti a különbséget. Még mindig nem világos? Akkor hozzuk a reflektort!
Tartsd a kezed a digitális kormányon!
A Digital Roadmap segít eligazodni, irányba állni, elindulni és a legjobb sebességet megtalálni a haladáshoz a digitális szupersztrádán! A módszertan 3 pilléren keresztül vezet a helyzetanalízisből kiindulva, a tervezési szakaszon át a megvalósításig, végigkísérve a márka útját.
Minden, ami mérhető, azt meg is kell mérni!
A digitális marketing legnagyobb előnye pedig pont ez, a mérhetőség. Tiszta képet kaphatunk a tengernyi adatból, meg tudjuk jósolni a márka holnapját azáltal, hogy a helyes kérdéseket tesszük fel.
Mérni akkor érdemes, ha a digitális aktivitás szinkronban van az integrált kereskedelmi és marketingcélokkal, ezek előkészítésében és megvalósításában pedig szintén segítünk.
Mit nyersz vele?
Biztos alapokat, stabil építkezést és rugalmas felépítményt, ami folyamatosan és azonnal alkalmazkodik a környezeti hatásokhoz. Nem kell tehát vakon nekivágni a digitális világnak, hiszen a digital roadmap segítségével kikövezett út és tökéletes tájékozódás vár.
Kiknek ajánljuk?
Mindenkinek, aki épp most ugorna fejest egy nagyobb szabású, átfogó digitális kampányba, és nem szeretne az első héten vakvágányra futni.
Forrás: Positive Adamsky