LinkedIn az egészségügyben

Miért hatékony eszköz a LinkedIn az egészségügyi marketingben?

Az emelkedő költségek, a változó fogyasztói elvárások, a piacra lépő új szereplők, valamint az összetett iparági és technológiai újítások miatt a medical területen dolgozó reklámszakemberek egyre nagyobb kihívásokkal néznek szembe. A változó környezetben az egyik legfontosabb feladat a bizalom kiépítése és megtartása, amely létfontosságú a különböző termékek és szolgáltatások számára.

A bizalom elnyerése és fenntartása a LinkedIn-en

Amint azt az elmúlt néhány évben láthattuk, a fogyasztók részéről megnőtt az igény a megbízható forrásból származó, prevencióval, rehabilitációval és a különböző gyógyterápiákkal foglalkozó tartalmak iránt. A LinkedIn-en történő megjelenés és kommunikáció ideális lehetőség az egészségügyi szakembereknek a hitelesség és a hírnév növelésére, stabil és versenyképes márkák felépítésére, új ügyfelek szerzésére és a régiek megtartására. Kiváló eszköz a munkavállalók vonzására, befolyásos személyekkel, valamint a kollégákkal való kapcsolatépítésre.

A LinkedIn szakértői célközönsége

A LinkedIn ma már az egészségügyi ágazat elkötelezett felhasználóinak nagy hálózatával büszkélkedhet, akik közül 7,1 millió kulcsfontosságú döntéshozó és tisztviselő. A platform befolyásolói együttesen több mint 2,4 millió követővel büszkélkedhetnek, a számok pedig évről évre növekednek. Tekintettel erre a növekvő tendenciára egyértelmű, hogy sok szakember tekinti a LinkedIn-t hatékony erőforrásnak . Azok a tagok, akik folyamatosan aktívak a LinkedIn-en, nagyobb valószínűséggel töltenek be vezető beosztást – ez minden marketinges számára értékes közönség. A LinkedIn-en a reklámszakemberek olyan célcsoportokat határozhatnak meg, akikhez célzottan kapcsolódhatnak, akiket innoválhatnak, edukálhatnak és akikkel együttműködhetnek.

Egészségügyi márkák optimalizálása egy megbízható platformon

Az eMarketer DeMarketer Digital Trust Benchmark Report 2021 szerint a LinkedIn ötödik éve az első helyen áll a bizalom tekintetében. Az éves felmérésben 1730 amerikai közösségi média felhasználó vett részt. Azt elemezték, hogy 9 közösségi platform (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Reddit, Snapchat, TikTok, Twitter és YouTube) esetében milyen tényezők befolyásolják leginkább a bizalmukat és hogy ezek a tényezők hogyan hatnak az ottani hirdetésekkel vagy szponzorált tartalmakkal kapcsolatos döntéseikre. A kutatók szerint az amerikai felnőtt közösségi média felhasználók 52%-a úgy véli, hogy az, hogy egy platform védi-e a magánéletüket és az adataikat, rendkívül nagy hatással van arra a döntésre, hogy kapcsolatba lépnek-e az ott látott hirdetésekkel vagy szponzorált tartalmakkal. A LinkedIn egyedülállóan céltudatos platform a medical marketing szakértők számára, amiért ilyen kiemelkedően kezeli a biztonságot, amely a legértékesebb közösségi valuta.

LinkedIn - lehetőség a márkaismertség és a hitelesség növelésére

Ez a felület lehetővé teszi, hogy erős brandeket építs, hogy megmutasd tapasztalataidat, készségeidet, személyiségedet. Tekints úgy rá, mint egy kitűnő lehetőségre, amely segít páciensforgalmad, praxisod, hitelességed és ismertséged növelésében egy prémium közösségben. Vegyél részt képzésünkön és az alapoktól kezdve, számos hazai és külföldi példán keresztül megtanítunk arra, hogy hogyan hasznosítsd a LinkedIn-ben rejlő végtelen potenciált.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Nyomja meg az ESC bilentyűt a bezáráshoz