A közösségi média használata, bár egyszerűnek tűnik, egy praxis esetében nem játék. Egy karriert, egy személyes márkát felépíteni, cégértéket teremteni hosszú évekbe telik és jelentős befektetést igényel. Elég azonban egy rosszul időzített, rossz helyre kitett tartalmi elem és mindez veszélybe kerül.
Közösségi média: mennyire vegyük komolyan?
- Positive Health & Care
- Archív
- 2018.11.15.
- (0)
Előző bejegyzés
Portfolio Private Health Forum 2018
Következő bejegyzés
Adatelemzés – mit, hogyan, hol és legfőképp, miért?
Kategóriák
- Adatvizualizáció (1)
- Betegbarát (4)
- Digitális megoldások az egészségügyben (1)
- Egészségügyi jogszabályok (6)
- Egészségügyi weboldaltervezés (1)
- Eladó/kiadó rendelő (4)
- Influenszer marketing (1)
- Kategória nélkül (1)
- Képzések, workshopok (2)
- Márka és marketing stratégia (2)
- Média/sajtó megjelenés (13)
- Páciensélmény-tervezés (4)
- Vizuális tartalmak készítése (1)
A hazai Health & Care szektor piacvezető integrált egészségügyi marketing- és reklámügynökségi szolgáltatójaként az alapvető egészségügyi marketingszolgáltatásokon túl elkötelezettek vagyunk a társadalom egészségtudatosságának szemléletformálásában és az egészségügyi marketing magas szintű alkalmazásában. Tesszük pedig mindezt a legközérthetőbb, mindenki által befogadható módon, hiszen az egészség mindenkié.
Hírlevél feliratkozás
"*" a kötelező mezőket jelöli
Média/sajtó megjelenés
- Positive Health & Care
- 25 április 2024
Külföldön már régóta foglalkoznak páciensélmény-tervezéssel
A hosszú várólisták, a nem betegbarát kommunikáció, a végeláthatatlan várakozás...
- Positive Health & Care
- 25 szeptember 2023
Szervezeti kollaborációk a gyógyszer- és egészségszektorban
Szeptember közepén rendezték meg a Marketing Summit Hungary 2023 rendezvényét,...