Az új funkció lényege, hogy bizonyos időre kitilthatunk olyan témákat a hírfolyamunkból, amelyekről nem szeretnénk hallani, tudni (pl. egy új film, egy új sorozatrész vagy egy már lezajlott sportesemény eredménye).
Bővebben az új funkcióról: http://kozossegikalandozasok.hu/…/sport-rajongok-es-soroza…/
Tesztelés alatt a Facebook “Kulcsszó alapú szundizás” gombja
- Positive Health & Care
- Archív
- 2018.07.27.
- (0)
Előző bejegyzés
Népszerűek az egészségügyi applikációk?
Következő bejegyzés
Instagram adta lehetőségek…
Kategóriák
- Adatvizualizáció (1)
- Betegbarát (3)
- Digitális megoldások az egészségügyben (1)
- Egészségügyi jogszabályok (6)
- Egészségügyi weboldaltervezés (1)
- Eladó/kiadó rendelő (4)
- Kategória nélkül (1)
- Képzések, workshopok (2)
- Márka és marketing stratégia (2)
- Média/sajtó megjelenés (13)
- Páciensélmény-tervezés (4)
- Vizuális tartalmak készítése (1)
A hazai Health & Care szektor piacvezető integrált egészségügyi marketing- és reklámügynökségi szolgáltatójaként az alapvető egészségügyi marketingszolgáltatásokon túl elkötelezettek vagyunk a társadalom egészségtudatosságának szemléletformálásában és az egészségügyi marketing magas szintű alkalmazásában. Tesszük pedig mindezt a legközérthetőbb, mindenki által befogadható módon, hiszen az egészség mindenkié.
Hírlevél feliratkozás
"*" a kötelező mezőket jelöli
Média/sajtó megjelenés
- Positive Health & Care
- 25 április 2024
Külföldön már régóta foglalkoznak páciensélmény-tervezéssel
A hosszú várólisták, a nem betegbarát kommunikáció, a végeláthatatlan várakozás...
- Positive Health & Care
- 25 szeptember 2023
Szervezeti kollaborációk a gyógyszer- és egészségszektorban
Szeptember közepén rendezték meg a Marketing Summit Hungary 2023 rendezvényét,...
Vélemény, hozzászólás?