A közösségi média felhasználók jobban megbíznak az orvosokban, mint egy “márkában”. A megkérdezett fogyasztók 60%-a jobban bízott az orvosok bejegyzéseiben és mindösszesen csak 36%-a nyilatkozta azt, hogy inkább a gyógyszercégek posztjaiban bíznak.
Közösségi média és az orvosokba vetett bizalom
- Positive Health & Care
- Archív
- 2018.06.17.
- (0)
Előző bejegyzés
LinkediIn profilok száma kórházak tekintetében
Következő bejegyzés
Népszerűek az egészségügyi applikációk?
Kategóriák
- Adatvizualizáció (1)
- Betegbarát (4)
- Digitális megoldások az egészségügyben (1)
- Egészségügyi jogszabályok (6)
- Egészségügyi weboldaltervezés (1)
- Eladó/kiadó rendelő (4)
- Influenszer marketing (1)
- Kategória nélkül (1)
- Képzések, workshopok (2)
- Márka és marketing stratégia (2)
- Média/sajtó megjelenés (13)
- Páciensélmény-tervezés (4)
- Vizuális tartalmak készítése (1)
A hazai Health & Care szektor piacvezető integrált egészségügyi marketing- és reklámügynökségi szolgáltatójaként az alapvető egészségügyi marketingszolgáltatásokon túl elkötelezettek vagyunk a társadalom egészségtudatosságának szemléletformálásában és az egészségügyi marketing magas szintű alkalmazásában. Tesszük pedig mindezt a legközérthetőbb, mindenki által befogadható módon, hiszen az egészség mindenkié.
Hírlevél feliratkozás
"*" a kötelező mezőket jelöli
Média/sajtó megjelenés
- Positive Health & Care
- 25 április 2024
Külföldön már régóta foglalkoznak páciensélmény-tervezéssel
A hosszú várólisták, a nem betegbarát kommunikáció, a végeláthatatlan várakozás...
- Positive Health & Care
- 25 szeptember 2023
Szervezeti kollaborációk a gyógyszer- és egészségszektorban
Szeptember közepén rendezték meg a Marketing Summit Hungary 2023 rendezvényét,...