Papír alapú termékek, pl.: organiser használata

Kedves Partnerünk!

Bizonyára Önt is foglalkoztatja az iparág jövője.

. Mi várható idén és a következő években?

. Milyen termékeket vásárolnak az emberek?

. Hogyan alakulnak a fogyasztói szokások?

Ezen kérdések megválaszolásában próbálunk segíteni Önnek a következő oldalakon. Bár a felmérések az Egyesült Királyságban készültek, úgy véljük az adatok Magyarországon is hasonló tendenciát mutatnak.

Reméljük, hasznos információkhoz jut!

Megjegyzés: az “organiser” szó fordításával nem boldogultunk, így meghagytuk az eredeti változat szerint. Gyűrűs, szerkezetű, cserélhető betétlapos, időgazdálkodásra használt terméket jelöl.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a Filofax márkanév bejegyzett kereskedelmi védjegy, így annak, valamint a magyarországi forgalmazója teljes felmérés anyagának illetéktelen felhasználása nem megengedett.

Mi várható a naptárak és papíralapú időtervezők piacán?

Pozitív híreink vannak:

Három felmérés szerint is, az emberek továbbra is erősen kötődnek a papírhoz és az íróeszközökhöz.

A felnőtt lakosság körében a mindennapi életük szervezéséhez szükséges eszközök között a papíralapú termékek népszerűbbek, mint az okostelefonok, mobiltelefonok vagy más elektronikai eszközök.

64 % használ naptárt vagy organisert

55 % használ okostelefont, mobiltelefont vagy más elektronikai eszközt

A nők szívesebben használnak papír alapú eszközöket, mint a férfiak –  75 % – 51 %

Miért használnak papíralapú termékeket?

A papíralapú termékek fő felhasználási területei a következők: időgazdálkodás (előjegyzések), telefonregiszter és naptárcélú bejegyzések rögzítése, tárolása.

A fiatalok szívesebben jegyzetelnek, vázlatokat készítenek és ötleteket írnak le, míg az idősebb korosztály az időgazdálkodás céljából használ papíralapú termékeket.

Milyen papíralapú termékeket használnak?

37 % használ naptárt

16 % használ organisert

59 % használ jegyzetfüzetet

Milyen termékeket használ a felnőtt lakosság előjegyzések rögzítésére?

35 % használ naptárt

16 % használ organisert

28 % használ okostelefont

Milyen termékeket használ a felnőtt lakosság a tennivalók rögzítésére?

25 % használ jegyzetfüzetet

10 % használ organisert

16 % használ okostelefont

Milyen termékeket használ a felnőtt lakosság kontaktok és telefonszámok rögzítésére?

29 % használ naptárt

20 % használ organisert

27 % használ jegyzetfüzetet

29 % használ okostelefont

Milyen termékeket használ a felnőtt lakosság jegyzetelésre?

59 % használ jegyzetfüzetet

18 % használ organisert

13 % használ okostelefont

Miért vásárol a felnőtt lakosság papíralapú termékeket?

60 % szívesen használ magas minőségű irodaszereket, pl. naptárt, jegyzetfüzetet

52 % csábítást érez, hogy jegyzet-, vagy vázlatfüzetet vásároljon és abba írjon

61 % élvezetet lel az írásban

43 % impulzusok alapján (minőség, kinézet) vásárolja a termékeket, még ha nincs is szüksége rá

A felnőtt lakosság 62 %-a kiváló ajándéknak tartja a filofax termékeket

LONDONI HELYZETKÉP

Egy londoni felmérés résztvevőinek 82 %-a használ papírt és tollat jegyzetelésre, szervezéshez és emlékeztetők írására

56 % használ papírt és technikai eszközöket

26 % használ kizárólag papírt

18 % használ kizárólag technikai eszközöket

A felmérés résztvevőinek 85 %-a használ papírt és tollat tervezéshez és emlékeztetők írására, az eddigiekhez hasonló, vagy nagyobb mértékben az elkövetkező két-három évben.

A fiatalok papíralapú termékhasználata különös mértékben nő.

A felmérés felnőtt résztvevői nagy arányban használnak jegyzetfüzetet

39 % használ jegyzetfüzetet a privát élet megszervezése céljából

45 % használ jegyzetfüzetet a munkájával kapcsolatos dolgok megszervezése céljából

56 % használ jegyzetfüzetet tanulással kapcsolatban

A felmérés felnőtt résztvevőinek 16 %-a használ organisert, 15 % férfi – 17 % nő

Kor-eloszlás

18-20 éves korosztály – 19 %

21-25 éves korosztály – 17 %

26-35 éves korosztály – 20 %

36-45 éves korosztály – 11 %

A felmérés felnőtt, organisert használó résztvevői közül

11 % használ organisert a privát élet megszervezése céljából

5 % férfi – 16 % nő

17 % használ organisert a tanulással kapcsolatban

12 % férfi – 20 % nő

7 % használ organisert a munkájával kapcsolatos dolgok megszervezése céljából

6 % férfi – 9 % nő

de a 18-20 éves korosztály 17 %-a használja az organisert e célból

Az organisert használók közül senki nem szándékozik felváltani az organisert más eszközzel, sőt 25% többet fogja használni.

Forrás: Global Office Solutions Kft.

Eredeti Filofax termékeket megvásárolhatja bemutató termünkben: Szegeden a Deák Ferenc utca 34/4 szám alatt.

Nyomja meg az ESC bilentyűt a bezáráshoz