Sajtókampány
Vállaljuk sajtókampány teljes körű lebonyolítását. A sajtókampány célja hírgenerálás, a megbízóval kapcsolatos információk eljuttatása a célközönségnek sajtóhír formájában.
Mintegy 1 700 címzettből álló sajtó címlistával rendelkezünk, amely témák szerint csoportosított.
A sajtókampány az alábbiakat foglalja magában:
- a megbízó által rendelkezésre bocsájtott információk alapján a sajtóanyag megírása a témától függően egy vagy több mutációban
- sajtólista összeállítása célcsoportra szűrve
- a sajtóanyag kiküldése elektronikus levél formájában a címlistára
- sajtószemle készítése a megjelent információkról, a megjelenések értékelése
- a megírt sajtóanyagot a megbízó saját kommunikációjában szabadon felhasználhatja (pl. saját weboldalon, nyomtatott anyagaiban)
A sajtóhír megjelenése nagyban függ a téma hírértékétől, ezért annak megjelenésére garanciát nem tudunk vállalni. Tapasztalataink szerint a szerkesztőségek számára érdekes, nagy hírértékű aktuális témákhoz, közvélemény-kutatásokból készített sajtóanyagok nagy eséllyel tudnak jó megjelenéseket generálni. A kampányt érdemes más értékesítést támogató és imázs kampányokkal összekapcsolni.
Referencia
Fizetős egészségügyi szűrővizsgálathoz készült kutatás kommunikációja
A Szinapszis Piackutató Kft. egészségügyi szűrővizsgálatokat végző megbízónk számára készített kutatást, amely arra irányult, hogy felmérje a témában megkérdezettek hajlandóságát a tekintetben, hogy igénybe vennének-e térítéses vizsgálatot, ha ezzel a várakozási idő lerövidülne.A téma köztudatba való eljuttatásával elértük, hogy a célközönség értesüljön a fizetős egészségügyi szolgáltatások lehetőségéről, ezzel támogatva megbízónk értékesítésre irányuló kommunikációs kampányát.
A sajtóanyaggal 110 sajtóhírt generáltunk, amelyben több magas presztizsű, nagy olvasottságú online és nyomtatott lap is szerepelt.



A következő pedig az alábbi történetre generálódott megjelenésekből ízelítő
Életet menthet a lakossághoz közelebb vitt egészségügyi szolgáltatás
Magyarországon még szokatlannak számít, ha egy egészségügyi szolgáltatásokat nyújtó diagnosztikai központ kórházon vagy rendelőintézeten kívül például bevásárlóközpontban működik. Nyugat-Európában, ahol a lakosság több figyelmet fordít a megelőzésre, nem ritka, hogy hasonló rendelők forgalmas helyeken, például bevásárlóközpontokban vagy irodaházakban fogadják a betegeket.
Nő a lakossági igény a magas minőségű egészségügyi szolgáltatásokra….


Vélemény, hozzászólás?