Az ideális páciens ismeretében olyan tartalommal tudjuk megszólítani a leendő pácienst, hogy az már a döntési folyamat kezdetétől, mint szakértőre és partnerre tekintsen ránk. Ki az ideális páciens? Hogyan juttassa el hozzájuk üzenetét és hogyan hallgathatná meg igényeiket és elvárásaikat?
Ismerje meg Ön is praxisa ideális pácienseit és tudja meg milyen marketing eszközöket vethet be az elérésük érdekében. Regisztráljon egészségügyi marketingszemináriumunkra még ma!
http://
Mi az a Páciens Személyiségprofil és hogyan segíti praxisát?
- Positive Health & Care
- Archív
- 2018.10.20.
- (0)
Previous Post
Miért fontos az összehangolt online jelenlét?
Kategóriák
- Adatvizualizáció (1)
- Betegbarát (4)
- Digitális megoldások az egészségügyben (1)
- Egészségügyi jogszabályok (6)
- Egészségügyi weboldaltervezés (1)
- Eladó/kiadó rendelő (4)
- Influenszer marketing (1)
- Kategória nélkül (1)
- Képzések, workshopok (2)
- Márka és marketing stratégia (2)
- Média/sajtó megjelenés (13)
- Páciensélmény-tervezés (4)
- Vizuális tartalmak készítése (1)
A hazai Health & Care szektor piacvezető integrált egészségügyi marketing- és reklámügynökségi szolgáltatójaként az alapvető egészségügyi marketingszolgáltatásokon túl elkötelezettek vagyunk a társadalom egészségtudatosságának szemléletformálásában és az egészségügyi marketing magas szintű alkalmazásában. Tesszük pedig mindezt a legközérthetőbb, mindenki által befogadható módon, hiszen az egészség mindenkié.
Hírlevél feliratkozás
"*" a kötelező mezőket jelöli
Média/sajtó megjelenés
- Positive Health & Care
- 25 április 2024
Külföldön már régóta foglalkoznak páciensélmény-tervezéssel
A hosszú várólisták, a nem betegbarát kommunikáció, a végeláthatatlan várakozás...
- Positive Health & Care
- 25 szeptember 2023
Szervezeti kollaborációk a gyógyszer- és egészségszektorban
Szeptember közepén rendezték meg a Marketing Summit Hungary 2023 rendezvényét,...