,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben” XVI. Országos Konferencia

Budapest, 2013. február 21-22. „A konferencián és a konferenciával lehetőséget kívánunk biztosítani ahhoz, hogy az egészségügy és az egészségipar területén valamint az ügynökségeken dolgozó, a témakör iránt érdeklődő szakemberek közvetlenül is tájékoztatást és naprakész információkat kapjanak az őket érintő aktuális kérdésekről elméleti és gyakorlatorientált megközelítésben egyaránt.”

FŐ TÉMÁK
– Az egészségügyi kormányzat és az -intézményrendszer kommunikációja
– Média és egészségügy
– Kommunikáció az egészségügyi intézményen belül és kívül
– Beteginformálás – tiltsuk vagy támogassuk?
– A jogi környezet változásai, a felügyeleti gyakorlat
– A kommunikáció fejlesztése coaching módszertan segítségével
– Döntéshozói kommunikáció – mire lenne szükség és mi valósul meg?
– Az egészségügyben és az egészségiparban dolgozók (marketing)kommunikációs képzése és -továbbképzése
– Az összehasonlító reklám
– Integrált kommunikáció a gyakorlatban
– Direkt marketing offline és online
– A közösségi marketingben rejlő lehetőségek
– Egyéb témák, kampánybemutatások

Felkérésünket eddig elfogadó előadók (az előadók névsorában): Dr. Fazekas Ildikó(összehasonlító reklám – Prostamol Uno-Saballo ügy), Fialka Krisztina (online direkt marketing, OTC-s készítmények kampánya), Dr. Hatházi Vera (a reklámokra, illetve a gyógyszerforgalmazásra vonatkozó jogi előírások), Hernádi Gábor (YouTube marketing), Horváth Gabriella (orvosszakmai médiafigyelés), Horváth Krisztina (az egészségügyi marketing mérhetősége a magánegészségügyi szolgáltató vállalkozásoknál), Kiss Katalin (a gyógyászati segédeszközöket vásárló betegek körében végzett kutatás), Dr. Meskó Bertalan, Ph.D. (a jövő orvoslása egy geek orvos szemszögével),Mihálszki Zsuzsa (étrend kiegészítők és gyógyszergyártó cégek reklámköltése), Nagy Ákos (beteg adherencia programok), Nógrádi Tóth Erzsébet (az egészségügyi újságírás helyzete, az újságírók elvárásai a ,,hírforrásokkal” szemben), Papp Zsuzsanna (Neuropátia Tudástár), Perjés Tamás(márka és hitelesség), Szelei Szilárd (fázisváltós reklám – Supradyn), Zsótér Gina (kommunikáció fejlesztése az egészségügyi intézményen belül, coaching módszertan segítségével)

Bővebben: http://www.euuzlet.hu/kommunikacio/index.html#.UPEpcG_8Jlw

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Nyomja meg az ESC bilentyűt a bezáráshoz