Marketingkommunikáció. A legjobb befektetés.

A kisvállalatok, de még a közepes nagyságrendűek is nagyon kevés erőforrást fordítanak a marketingkommunikációra. Sokan vagyunk, akik úgy gondoljuk, ha van egy jó termékünk projektünk, az önmagában elegendő a sikerhez.

Pedig a sikerhez vezető út a jó kommunikációban rejlik. A rendezvény egyik célja, konkrét érvekkel meggyőzni a kkv-k vezetőit a marketingkommunikációs tudás nélkülözhetetlenségéről, az arra figyelés közvetlen és közvetett üzleti hasznáról.
A BKIK és Piac & Profit közös szervezésű tréningjén a szakértők végig vezetik a résztvevőket a jó marketingkommunikáció kialakításának tudnivalóin, hasznos tippeket, tanácsokat adnak a megvalósítás eszköztárának használatához, s egyedülállóan foglalkoznak a téma szubjektív, emberi vetületeivel, feltételrendszerével is.

Mert a sikeres kommunikáció nem csak tudás, hanem képesség is!

A tréning előadói különösen fókuszálnak arra, hogy a kis- és középvállalatok nem rendelkeznek a hagyományos marketingkommunikációhoz (hirdetések stb) szükséges pénzügyi forrásokkal, valamint magasan képzett, szakértő munkatársakkal.

Példákon keresztül kapnak a résztvevők útmutatásokat, hogyan lehet kevés pénzből nagyon jó kommunikációt kialakítani, akár a portékák eladása, akár a hírnév- és ismertség építése a cél.

Program:

Levezető elnök (háziorvos): Hinora Bálint a Hinora Marketing Group ügyvezető igazgatója.
9.30─12.30 Délelőtti program
A marketingkommunikáció objektív oldala

09.30─10.30 Hinora Bálint, a Hinora Marketing Group ügyvezető igazgatója: Mit kell megtenni a sikeres és nélkülözhetetlen marketingkommunikációs stratégia érdekében?

10.30─12.00 Horváth Krisztina ügyvezető igazgató, egészségügyi marketingszakértő, Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft.: A Swot-elemzésről, a versenytárs-figyelésről, a konkurenciaelemzésről, a célcsoport meghatározásáról. Termék- szolgáltatás- és árpolitika kialakítása. (benne kávészünet 15 perc)
A marketingkommunikációs stratégia megvalósítása. Tippek-tanácsok.

12.00─12.30 Hinora Bálint, a Hinora Marketing Group ügyvezető igazgatója: Médiatervezés, szelekció, testreszabott megoldások portfóliójának kialakítása, megszervezése hatékony, költségkímélő módon.
12.30─13.10 Ebédszünet
13.10─16.00 Délutáni program

Kkv-knak előnyös, testreszabott marketingkommunikációs eszközök, módszerek, technikák.

13.10─14.00 Dén Mátyás András 
ügyvezető igazgató, Opinion Leaders Kft.: Internetben, a keresőprogramokban, a közösségi oldalakban, saját honlapban levő olcsó, hatékony marketingkommunikációs technikák, lehetőségek üzleti partnerszerzésére.
14.00─14.30 Demcsák Mária főszerkesztő, Piac & Profit: e-DM, hírlevél, gerillamarketing, szórólap, kapcsolatrendszer, személyesen kialakított PR, imidzs, reklámajándék, üzleti kommunikációs technikák, közvetlen vevőelérésre hatékony egyéb módszerek stb.
14.30─14.50 Kitekintő: Keszthelyi Péter a World Chambers Network magyarországi képviselője: Az országhatáron kívüli ismertség, regisztráció előnyei.

14.50─15.00 Szünet

A szubjektív vonal. A céged te vagy!
15.00─16.00 Hinora Bálint, a Hinora Marketing Group ügyvezető igazgatója: A kkv tulajdonosának, vezetőjének személyisége, adottságai, képességei és a jó marketingkommunikáció összefüggései. Használjuk ki adottságainkat cégünk imidzsének, ismertségének, arculatának, sikerének érdekében. A személyiség ismertségének, kapcsolatának előnyeinek szerepe. Mikre figyeljünk, amikor el akarjuk adni cégünk termékeit?
Részvételi díj (tartalmazza a kávét, üdítőt, aprósüteményt, ebédet): 18 000 Ft + áfa

Részvételi létszám: max. 50 fő.

Jelentkezés:

http://www.piacesprofit.hu/_2012.html

Press ESC to close