(Positive Adamsky székház)
(Positive Adamsky székház)
Mi történik, ha a páciensélmény és a munkáltatói élmény nem külön utakon járnak, hanem együtt építik a sikeres egészségügyi szolgáltatást? Ebből a kérdésből született meg ez a különleges, kétnapos intenzív képzés, ahol most először egyben kapod meg azt a tudást, amivel kívül-belül erősebbé teheted a szervezeted.
Ez nem két külön workshop – ez egy komplex megközelítés, ahol megmutatjuk, hogyan tervezd meg a pácienseid élményét úgy, hogy közben a munkatársaid is motiváltabbak, lojálisabbak, elkötelezettebbek legyenek.
És a legjobb benne? Most egy workshop áráért két teljes napnyi tudást kapsz – 1+1 ajánlat, ne hagyd ki!
Mi történik, ha a páciensélmény és a munkáltatói élmény nem külön utakon járnak, hanem együtt építik a sikeres egészségügyi szolgáltatást? Ebből a kérdésből született meg ez a különleges, kétnapos intenzív képzés, ahol most először egyben kapod meg azt a tudást, amivel kívül-belül erősebbé teheted a szervezeted.
Ez nem két külön workshop – ez egy komplex megközelítés, ahol megmutatjuk, hogyan tervezd meg a pácienseid élményét úgy, hogy közben a munkatársaid is motiváltabbak, lojálisabbak, elkötelezettebbek legyenek.
És a legjobb benne? Most egy workshop áráért két teljes napnyi tudást kapsz – 1+1 ajánlat, ne hagyd ki!
egészségügyi marketingszakértő vezetésével
1. nap – Augusztus 27. | Páciensélmény-tervezés
Fedezd fel, hogyan alakíthatod át a páciensutad minden lépését élménnyé. Gyakorlati eszközökkel mutatjuk meg, hogyan lesz a szolgáltatásodból emlékezetes, választott élmény.
2. nap – Augusztus 28. | Employer Branding az egészségügyben
Tanuld meg, hogyan építhetsz vonzó munkáltatói márkát, ami megtartja és motiválja a szakembereidet. Mert elkötelezett csapat nélkül nincs kiváló páciensélmény.
A hatékony munkát kis létszámú, maximum 15 fős csoportban biztosítjuk, így mindenkire jut figyelem és támogatás.
Bátorítunk mindenkit, hogy a szeminárium előtt készüljön fel
kérdésekkel és saját, megoldásra váró problémákkal. Ha
előzetesen elküldöd nekünk ezeket, biztosítunk lehetőséget a
szemináriumon belül, a workshop részeként, hogy ezekre
részletesen és személyre szabottan válaszoljunk.
Hozd magaddal a laptopodat és egy jegyzetfüzetet, hogy a gyakorlati feladatokat azonnal ki tudd próbálni. Az ár tartalmazza a workshop napjain a kávészüneteket és az ebédet is, hogy csak a tanulásra kelljen figyelned.
Ez a szeminárium elsősorban azoknak szól, akik az egészségügyi
szektorban dolgoznak, és szeretnék magasabb szintre emelni a
páciensekkel való interakcióikat és a szolgáltatásaik minőségét.
Várjuk:
Ki ő és hol található?
Stratégiák és módszerek, amivel elérheted őket.
Útmutató a hatékony és emlékezetes betegutak létrehozásához.
Stratégiák és módszerek, amivel elérheted őket.
Hogyan építsd be ezt a kulcsfontosságú elemet a szolgáltatásaiddal összhangban?
Hogyan felelj meg pontosan a pácienseid igényeinek?
A legjobb módszerek, amivel eljuttatod az értékeidet a pácienseidhez.
A legjobb módszerek, amivel eljuttatod az értékeidet a pácienseidhez.
egészségügyi marketingszakértő vezetésével
1. nap – Augusztus 27. | Páciensélmény-tervezés
Fedezd fel, hogyan alakíthatod át a páciensutad minden lépését élménnyé. Gyakorlati eszközökkel mutatjuk meg, hogyan lesz a szolgáltatásodból emlékezetes, választott élmény.
2. nap – Augusztus 28. | Employer Branding az egészségügyben Tanuld meg, hogyan építhetsz vonzó munkáltatói márkát, ami megtartja és motiválja a szakembereidet. Mert elkötelezett csapat nélkül nincs kiváló páciensélmény.
A hatékony munkát kis létszámú, maximum 15 fős csoportban biztosítjuk, így mindenkire jut figyelem és támogatás.
Bátorítunk mindenkit, hogy a szeminárium előtt készüljön fel
kérdésekkel és saját, megoldásra váró problémákkal. Ha
előzetesen elküldöd nekünk ezeket, biztosítunk lehetőséget a
szemináriumon belül, a workshop részeként, hogy ezekre
részletesen és személyre szabottan válaszoljunk.
Hozd magaddal a laptopodat és egy jegyzetfüzetet, hogy a gyakorlati feladatokat azonnal ki tudd próbálni. Az ár tartalmazza a workshop napjain a kávészüneteket és az ebédet is, hogy csak a tanulásra kelljen figyelned.
Ki ő és hol található?
Útmutató a hatékony és emlékezetes betegutak létrehozásához.
Stratégiák és módszerek, amivel elérheted őket.
Hogyan építsd be ezt a kulcsfontosságú elemet a szolgáltatásaiddal összhangban?
Hogyan felelj meg pontosan a pácienseid igényeinek?
A legjobb módszerek, amivel eljuttatod az értékeidet a pácienseidhez.
A jegyvásárlás banki átutalással történik.
"*" a kötelező mezőket jelöli
Sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Iroda
6722 Szeged, Vitéz utca 18. 1/8.
Budapest, Délibáb utca 29.
HR - Karrier
Adatkezelési tájékoztató | © 2020 by Positive Adamsky