Először is szívből gratulálok honlapjához és az ott található igen értékes információkhoz, melyeket ma már minden praktizáló orvosnak-fogorvosnak, és egészségügyi szolgáltatást
Köszönjük a szombati szemináriumot, nagyon hasznos volt! Bevallom, félve mentem el, pláne hogy Norbinak nem sok kedve volt eljönni, de olyan pozitiv
Szerintem nagyon hasznos volt, és nagyon jó a stílusod. Tetszett az hogy ilyen sok különböző ember jött össze....A szemináriumot szivesen folytatnám.
Nagyon tetszett az egész napos program, nem nevezném előadásnak, mert annál sokkal több volt azzal, ahogy együtt gondolkodtunk, közösen ötleteltünk, különböző szempontokból,
Úgy érzem, a nap folyamán fokozatosan összeállt, hogy mit kell tegyek ahhoz, hogy az eddigi döcögősen menő területek is beinduljanak. Sokat
Köszönöm a hatékony napot, a segítséged, a szakmai tapasztalataidat, amit az egészségügyimarketing szemináriumon megosztottál velünk. Jó volt, hogy kötetlen hangulatban, de
Kedves Krisztina! Azt gondolom, az utóbbi idők egyik legjobb döntése volt, hogy az általad tartott szemináriumra elmentem. Tőlem elég távol áll
kineziológus, pedagógus Életem első marketing szemináriumán olyan nagy mennyiségű, magas színvonalú és önzetlenül átadott tudást kaptam, amelyért végtelenül hálás vagyok, így teljes
Kedves Kriszta! Lényegre törő, gyakorlatias, motiváló volt az előadásod -egészségügyben dolgozóknak is érthető nyelven. Érdemes volt meghallgatni. Dr. Sebestyén Andrea: háziorvos, akupunktőr, természetgyógyász Swiss Clinic,
Kedves Kriszta! Bár semmi marketinges előképzettségem eddig nem volt, neked köszönhetően rengeteget tanultam.Jól felépített és megszerkesztett, laikusok számára is könnyen emészthető
Kedves Krisztina! Amióta az Oktató és Egészségfejlesztő Kft-t megalapítottuk, még nem volt alkalmam olyan marketing szemináriumon részt venni, ami ennyire személyreszabott
Nagyon köszönjük a lehetőséget, hogy résztvehettünk az előadásodon. Mindenképpen hasznos volt és megerősített abban, hogy szükségünk van egy jó honlapra, tulajdonképpen már többször is
Kedves Kriszta! Lényegre törő, gyakorlatias, motiváló volt az előadásod -egészségügyben dolgozóknak is érthető nyelven. Érdemes volt meghallgatni. Dr. Sebestyén Andrea: háziorvos, akupunktőr, természetgyógyász Swiss Clinic,
Az egészségügyi szektor számos változáson ment keresztül az elmúlt években. A magánegészségügyi szektor fejlődése pedig…
A közösségi média felhasználók jobban megbíznak az orvosokban, mint egy “márkában”. A megkérdezett fogyasztók 60%-a…
Az egészségügyben a kommunikáció speciális odafigyelést igényel. Óvatosan kell bánni a már más szektorban jól bevált marketing kommunikációs eszközökkel. Vállaljuk egészségügyi témában sajtókampányok teljes körű lebonyolítását. A sajtókampány célja hírgenerálás, a megbízóval kapcsolatos információk eljuttatása a célközönségnek sajtóhír formájában.
Mintegy 1 500 címzettből álló sajtó címlistával rendelkezünk, amely témák szerint csoportosított.
A sajtóhír megjelenése nagyban függ a téma hírértékétől, ezért annak megjelenésére garanciát nem tudunk vállalni. Tapasztalataink szerint a szerkesztőségek számára érdekes, nagy hírértékű aktuális egészségügyi témákhoz, közvélemény-kutatásokból készített egészségüggyel kapcsolatos sajtóanyagok nagy eséllyel tudnak jó megjelenéseket generálni. A kampányt érdemes más értékesítést támogató és imázs kampányokkal összekapcsolni.
A Szinapszis Piackutató Kft. egészségügyi szűrővizsgálatokat végző megbízónk számára készített kutatást, amely arra irányult, hogy felmérje a témában megkérdezettek hajlandóságát a tekintetben, hogy igénybe vennének-e térítéses vizsgálatot, ha ezzel a várakozási idő lerövidülne. A téma köztudatba való eljuttatásával elértük, hogy a célközönség értesüljön a fizetős egészségügyi szolgáltatások lehetőségéről, ezzel támogatva megbízónk értékesítésre irányuló kommunikációs kampányát.
Ez az egészségügyben oly kínos téma a mi sajtóanyagunkkal 110 sajtóhírt generált, amelyben több magas presztizsű, nagy olvasottságú online és nyomtatott lap is szerepelt.
Életet menthet a lakossághoz közelebb vitt egészségügyi szolgáltatás
Magyarországon még szokatlannak számít, ha egy egészségügyi szolgáltatásokat nyújtó diagnosztikai központ kórházon vagy rendelőintézeten kívül például bevásárlóközpontban működik. Nyugat-Európában, ahol a lakosság több figyelmet fordít a megelőzésre, nem ritka, hogy hasonló rendelők forgalmas helyeken, például bevásárlóközpontokban vagy irodaházakban fogadják a betegeket.
Nő a lakossági igény a magas minőségű egészségügyi szolgáltatásokra….
Mint a fenti egészségügyi esettanulmányokból is jól látható a marketing kommunikációt szakemberekre érdemes bízni a kívánt hatékonyság elérése érdekében.