Vélemények

Legfrissebb hírek

További híreink

Csapatunk

Munkatársaink

Horváth Krisztina

Horváth Krisztina

Egészségügyi marketingszakértő, szakközgazdász, ügyvezető, alapító

A marketing területén a legmagasabb fokú végzettséggel rendelkezem, a Budapesti Corvinus Egyetemen végeztem marketingszakértői, szakközgazdászként.  Több mint 11 éve találtam meg azt a területet, ami a szenvedélyemmé és hobbimmá is vált egyben, és ez az egészségügy.

Tovább

Lengyel Lívia

Lengyel Lívia

Marketing- és PR projektmenedzser

2000-ben szereztem marketingkommunikációs szakközgazdászi diplomámat, addig is, és azóta marketinggel, valamint értékesítéssel foglalkozom.

Kezdeti években reklámügynökségeknél tevékenykedtem, igen nagyszámú ügyfélen és reklámkampányban volt alkalmam széleskörű tapasztalatot és tudást szerezni, nem mellesleg nagyszerű mentorok segítették utamat.

Rövid szünet után (2 gyermekem születését követően) egy egészen más piacon találtam magam, a privát egészségügy területén, melyet még sokáig nincs szándékomban elhagyni, itt szeretnék egyre több projektben, egyre több vállalkozásnak, szakmájában nagyszerű orvosnak, tudományos újdonságot kínáló cégnek segíteni. Az elmúlt közel 8 évben a legkülönfélébb konstrukciókban több, elsősorban a terhességi, nőgyógyászati szolgáltatásokat nyújtó cég marketingjét, értékesítését segítettem.

Főleg stratégiai, globális kommunikációs kérdések foglalkoztatnak, illetve szívesen foglalkozom az értékesítés auditjával, vállalaton belüli szerepével, teendőivel, fejlesztési lehetőségeivel, ez egyértelműen kedvenc területe munkámnak. Kriszta csapatába projektmenedzserként csatlakoztam, igyekszem korábbi nőgyógyászati és onkológiai tapasztalataimat kamatoztatni.

Vadaszán Aurélia

Vadaszán Aurélia

Tartalommarketing-specialista

2016 decemberében végeztem a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán, igazán azonban csak tanulmányaim utolsó éveiben járva fogalmazódott meg bennem, mi is az ami igazán érdekel: szeretem az olyan feladatokat, amelyek kreativitást, ötletelést igényelnek és olyan eredményeket generálnak, melyekkel hatni lehet másokra. Szakdolgozatomat is hasonló témában írtam, kíváncsi voltam, hogy a legnagyobb márkák hogyan és milyen eszközökkel képesek hatással lenni óriási tömegekre.

2017 februárjában frissen végzett közgazdászként kerültem a csapatba, ahol azonnal komoly feladatokat kaptam: nagy, hazai és nemzetközi magánegészségügyi szolgáltatók marketingtevékenységeinek hatékony megvalósításában veszek részt.

Napjainkban egyre nagyobb hangsúlyt kap az online marketing, a verseny folyamatosan fokozódik, mivel egyre többen realizálják, hogy a közölni kívánt információ leghatékonyabban online módon jut el a fogyasztóhoz. Frissen diplomás közgazdászként – a bennem rejlő kreativitást kihasználva – remélem mind emberileg, mind szakmailag hozzá tudok járulni az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft. ügyfeleinek sikereihez és bízom benne, egy közvetetten kicsit én is segíthetem pácienseik felépülését.

Simon Gábor

Simon Gábor

Grafikus- és multimédiatervező

2008-ban végeztem a Kecskeméti Főiskola GAMF karán, a műszaki informatikai szak autonóm rendszerek szakirányán. A véletlen műve, hogy ezt a szakirányt választottam, de egyáltalán nem bántam meg. Szerencsésnek érzem magam, mert akkoriban mindenre kiterjedő tudást szerezhettem, így az informatika számos területére betekintést nyertem. Ma ez már egyre nehezebb, hisz az informatika szerteágazó világában az 1-1 területre való specializálódás a megszokott.

Az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft.-vel való együttműködésem korábbra nyúlik vissza: kezdetben honlapok készítése, programozása volt a feladatom, a csapatba való bekerülés után azonban munkaköri tevékenységeim kibővültek.

Munkám rendkívül változatos: programozóként kerültem a csapatba, azonban ma már feladataim közé tartoznak a különböző design és grafikai elemek elkészítései, nyomdai munkák előkészítése, videók és hírlevél template-ek gyártása. Az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft.-nél nem csak eddigi tapasztalataimat kamatoztathatom, de a változatos munkámnak köszönhetően új ismeretek szerzésére is lehetőségem van. Remélem, hogy grafikai és weblapfejlesztési munkáimmal – bár közvetetten -, de segíteni tudok a pácienseknek, hogy minél könnyebben megtalálják a számukra hasznos információt.

Szilágyi Andrea

Szilágyi Andrea

Marketing- és PR projektmenedzser

Közgazdászként végeztem a KVIF-en, majd később a Budapesti Corvinus Egyetemen. 15 évet töltöttem médiaügynökségeken, ahol végigjártam a ranglétrát; gyakornokként kezdtem, majd 2010-ben már csoportvezetőként dolgoztam. Számos neves nemzetközi ügyfél regionális kommunikációs stratégiájáért feleltem, koordinációs feladataimnak köszönhetően pedig sokat tanultam a kultúrák és piacok közötti különbségekről. Munkám során a legkedvesebb kihívást az jelenti számomra, amikor különböző adathalmazokból kell megtalálnom az összefüggéseket és ez alapján születik meg a megfelelő, testreszabott stratégia. Médiaügynökségi pályafutásomat Prágában fejeztem be, ahol az IKEA marketing csapatának külsős tagjaként feleltem a régióért 3 éven át.

2016 végén költöztem haza, ezt követően elsősorban az „Együtt könnyebb” Női Egészségért Alapítvány munkáját segítettem kommunikációs vezetőként. Az alapítvánnyal saját érintettség, egy betegség okán kerültem kapcsolatba. Saját bőrömön is megtapasztaltam, hogy a megfelelő információ, a támogatás mennyire sokat jelent a betegút során. Fontos küldetéssé vált számomra, hogy olyan munkát végezzek, amellyel hozzá tudok járulni ahhoz, hogy az emberek egészségtudatosabbak legyenek és jobban érezzék magukat.

Kvalifikált Business Coachként szerzett tapasztalataimat is hasznosítom a munkám során, hiszek a beszélgetésben, a jó kérdés erejében és a célok lehető legpontosabb meghatározásában.

Gulyás Tünde

Gulyás Tünde

Marketing- és PR projektmenedzser

2009-ben végeztem a Szegedi Tudományegyetemen angol nyelv és irodalom, valamint kommunikáció szakon. Szerencsésnek tartom magam, mert már a diplomám kézhezvételét megelőzően sikerült elhelyezkednem kommunikációs és pr területen, és az évek során számtalan olyan kollégával dolgozhattam együtt, akiktől rengeteget tanultam az intézményi külső és belső kommunikációról, az ügyfelekkel és partnerekkel való kapcsolattartásról, rendezvényszervezésről, kreatív anyagok elkészítéséről, valamint a hatékony projektmenedzsmentről.

Az online marketing eszköztára folyamatosan változik és bővül, ezzel állandó tanulási, fejlődési lehetőséget, valamint kihívást biztosítva számomra. Örömmel tölt el, hogy az egészségügyi marketing területén dolgozhatok, így ezzel közvetve bár, de én is segíthetek a betegek egészségének helyreállításában, valamint az egészségtudatosság népszerűsítésében.

Csapatunk lelkes fiatalokból áll, szabadidőnkben sportolunk, odafigyelünk az egészséges életmódra, ezzel egymást is erősítjük, valamint a partnerek előtt is hitelesen képviseljük a céget. Feladataink sokrétűek, minden munkatársunknak más a szakterülete: nemzetközi projektek menedzselése, rendelők bérbeadása, web oldalak tervezése, közösségi média felületek működtetése, szövegírás, kreatív tervezés, PR tevékenység, állategészségügyi marketing és így tovább.

És hogy a lendületes, kreatív közösség mellett,  még miért szeretünk itt dolgozni:

„Büszke vagyok arra, hogy világszerte ismert és elismert orvosok kommunikációs projektjeit menedzselhetem.”

„Változatos feladatok, izgalmas kihívások, nemzetközi környezet – mindez garantálja a folyamatos fejlődést.”

„Kreatív a munkaköröm, inspiráló a közeg, megvalósíthatom az ötleteimet.”

„Képességeimnek megfelelő munkát végezhetek, mely során értékes tapasztalatokkal gazdagodhatok.”

Az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft. szolgáltatásai kifejezetten az egészségügy területére irányulnak. Az évek során komoly szakmai tapasztalatot szereztünk, és ma már ország minden területéről keresik irodánkat, sőt egy vezető nemzetközi cégcsoport is az ügyfeleink közé tartozik.  Magánklinikák, fogászati rendelők, diagnosztikai központok, egészség- és gyógycentrumok teljes körű marketingkommunikációját tervezzük és koordináljuk a tervek  megvalósítását. Segítséget nyújtunk, magánrendelések elindításában, illetve már működő praxisok menedzselésében. Partnereink igényeihez alkalmazkodva dolgozzuk ki a konkrét tevékenységhez illeszkedő marketingstratégiát, kéréstől függően a páciensforgalom növelésére, azonnali vásárlásösztönzésre vagy tudatos márkaépítésre koncentrálva, mérhető eredménnyel szervezünk online és offline kampányokat.

Meggyőződésünk, hogy marketingtudás nélkül ma már nem lehet igazán eredményesen működtetni az egészségügyi magánvállalkozásokat sem. Aki vállalkozásában, munkájában nem alkalmazza a marketingeszközöket lemarad a piaci versenyben. Ám az sem mindegy, hogyan teszi mindezt! A cél érdekében érdemes szakemberekre bízni ezt a feladatot, hiszen ahogy szlogenünkben is szerepel, „a praxis üzlet”. Az orvosok a napi gyógyító munkájuk mellett nehezen tudnak korszerű marketing ismeretekre szert tenni, illetve nem feltétlen tudják azokat hatékonyan alkalmazni, ezért bízzák meg az Első Egészségügyi Marketing Irodát ezzel a feladattal.

Első Egészségügyi Marketing