Először is szívből gratulálok honlapjához és az ott található igen értékes információkhoz, melyeket ma már minden praktizáló orvosnak-fogorvosnak, és egészségügyi szolgáltatást
Köszönjük a szombati szemináriumot, nagyon hasznos volt! Bevallom, félve mentem el, pláne hogy Norbinak nem sok kedve volt eljönni, de olyan pozitiv
Szerintem nagyon hasznos volt, és nagyon jó a stílusod. Tetszett az hogy ilyen sok különböző ember jött össze....A szemináriumot szivesen folytatnám.
Nagyon tetszett az egész napos program, nem nevezném előadásnak, mert annál sokkal több volt azzal, ahogy együtt gondolkodtunk, közösen ötleteltünk, különböző szempontokból,
Úgy érzem, a nap folyamán fokozatosan összeállt, hogy mit kell tegyek ahhoz, hogy az eddigi döcögősen menő területek is beinduljanak. Sokat
Köszönöm a hatékony napot, a segítséged, a szakmai tapasztalataidat, amit az egészségügyimarketing szemináriumon megosztottál velünk. Jó volt, hogy kötetlen hangulatban, de
Kedves Krisztina! Azt gondolom, az utóbbi idők egyik legjobb döntése volt, hogy az általad tartott szemináriumra elmentem. Tőlem elég távol áll
kineziológus, pedagógus Életem első marketing szemináriumán olyan nagy mennyiségű, magas színvonalú és önzetlenül átadott tudást kaptam, amelyért végtelenül hálás vagyok, így teljes
Kedves Kriszta! Lényegre törő, gyakorlatias, motiváló volt az előadásod -egészségügyben dolgozóknak is érthető nyelven. Érdemes volt meghallgatni. Dr. Sebestyén Andrea: háziorvos, akupunktőr, természetgyógyász Swiss Clinic,
Kedves Kriszta! Bár semmi marketinges előképzettségem eddig nem volt, neked köszönhetően rengeteget tanultam.Jól felépített és megszerkesztett, laikusok számára is könnyen emészthető
Kedves Krisztina! Amióta az Oktató és Egészségfejlesztő Kft-t megalapítottuk, még nem volt alkalmam olyan marketing szemináriumon részt venni, ami ennyire személyreszabott
Nagyon köszönjük a lehetőséget, hogy résztvehettünk az előadásodon. Mindenképpen hasznos volt és megerősített abban, hogy szükségünk van egy jó honlapra, tulajdonképpen már többször is
Kedves Kriszta! Lényegre törő, gyakorlatias, motiváló volt az előadásod -egészségügyben dolgozóknak is érthető nyelven. Érdemes volt meghallgatni. Dr. Sebestyén Andrea: háziorvos, akupunktőr, természetgyógyász Swiss Clinic,
Az egészségügyi szektor számos változáson ment keresztül az elmúlt években. A magánegészségügyi szektor fejlődése pedig…
A közösségi média felhasználók jobban megbíznak az orvosokban, mint egy “márkában”. A megkérdezett fogyasztók 60%-a…
ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ
HATÁLYOS: 2020. FEBRUÁR 20.
Az Első Magyar Egészségügyi Marketing Korlátolt Felelősségű Társaság („1EM”) ügyfelei számára un. „közösségi média közönség és közönségaktivitás-elemzés” szolgáltatást nyújt.
Ennek során az 1EM egyes közösségi médiumok (például: LinkedIn) felhasználóiról az adott médiumon nyilvánosan elérhető információkat kezel, melyek közül van, amelyik az EU Általános 2016/679. számú Adatvédelmi Rendelete („GDPR”) szerint „személyes adatnak” minősül.
A szolgáltatás nyújtásával kapcsolatban az 1EM az alábbi személyes adatokat gyűjti az ügyfele tevékenysége szempontjából releváns felhasználókról:
Az 1EM a fenti személyes adatok felhasználásával ügyfele számára elemzést készít. Az elemzéseket az 1EM ügyfele belső használatára készíti, meghatározott időszakokra.
Az elemzésben az 1EM elsősorban az alábbiakat vizsgálja:
Az 1EM által az elemzések elkészítése céljából végzett adatkezelés jogalapja a GDPR 6. cikk (1) f) pontja (az adatkezelés az 1EM és az 1EM ügyfele jogos érdekei érvényesítéséhez szükséges).
A jogos érdek az 1EM ügyfele oldalán: az elemzések segítségével az 1EM ügyfele jobban meg tudja ismerni az üzleti kapcsolatra használt (B2B) közösségi médiát és annak közönségét. Például: az 1EM ügyfele pontosabban meg tudja határozni egy-egy iparágban a véleményvezéreket és nagyobb befolyással rendelkező szereplőket, az ő követőiket, és azonosítani tud újabb, a célcsoportjába bevonható személyeket. Az elemzés eredményeit felhasználva az 1EM ügyfele tovább tudja fejleszteni brandjét, az üzleti tevékenységével kapcsolatos kommunikációit, és eredményesebben tud kapcsolatot építeni a B2B célcsoportjaival. Például: a célcsoportra optimalizált vizuális és írott tartalom (hír, tudományos cikk, esemény stb.) segítségével növeli a célcsoport aktivitását és érdeklődését, lehetővé teszi a pontosabb tartalomkiválasztást, meghatározza a közösségi médiában történő posztolások gyakoriságát.
A jogos érdek az 1EM oldalán: az elemzések elkészítésével az 1EM jobban megismer egy-egy iparágat, ami az ügyfele számára releváns. Az 1EM a megszerzett tapasztalatok alapján ezekben is az iparágakban is jobb szolgáltatásokat tud nyújtani: láthatja, hogy az adott iparágban milyen kommunikáció működik (például egy bizonyos újságban az infografikán keresztül megjelenített tartalom nézettebb) és így maga is jobban tud kommunikálni egy-egy iparági szereplővel (például az adott társaság milyen tartalmat használjon egy-egy közösségi média poszthoz).
Az 1EM ezzel javítja gazdasági eredményességét. A jogos érdek megállapításához használt érdekmérlegelési tesztet az 1EM a fenti elérhetőségek valamelyikére benyújtott kérelem esetén rendelkezésre bocsátja.
A személyes adatokat az 1EM az ügyfélen kívül nem teszi hozzáférhetővé külső szervezet számára.
A szolgáltatás nyújtása során az 1EM profilalkotást[1] és automatizált adatkezelést nem végez, az elemzésekben szereplő személyeket ajánlattal nem keresi meg. Ha az 1EM az érintett személyeket a szolgáltatásaival kapcsolatban megkeresi, azt kizárólag az adott közösségi médium keretében teszi.
Adatmegőrzés idő: Az 1EM a személyez kötődő adatokat 24 hónapig őrzi meg. 24 hónap eltelte után, a személyhez köthető adatok törlésre kerülnek. Az adatokból levont információkat, amelyek nem tartalmaznak személyes adatot, az 1EM, mint üzleti logikát alkotó információt, nem semmisíti meg a személyes adatokkal együtt.
Az 1EM kifejezetten felhívja az érintettek figyelmét, hogy jogosultak arra, hogy a saját helyzetükkel kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzanak személyes adataik jogos érdeken alapuló kezelése ellen. Ebben az esetben a személyes adatokat az 1EM nem kezeli tovább, kivéve, ha bizonyítja, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az érintett érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.
Az 1EM fenntartja a jogot, hogy a jelen Tájékoztatót egyoldalúan, a módosítást követő hatállyal módosítsa, figyelemmel a vonatkozó jogszabályokban foglalt korlátozásokra és szükség esetén az érintettek megfelelő időben történő előzetes tájékoztatásával.
A jelen Tájékoztató módosítására különösen abban az esetben kerülhet sor, ha arra jogszabályváltozás, adatvédelmi hatósági gyakorlat, üzleti- vagy az érintettek részéről érkező igény, új adatkezelési cél, vagy újonnan felfedezett biztonsági kockázat miatt szükség van.
A jelen Tájékoztatóval vagy adatvédelmi kérdésekkel kapcsolatos kommunikáció, valamint egyébként az érintettel való kapcsolat során az 1EM kapcsolatfelvételi és kapcsolattartási célból felhasználhatja az érintettnek az 1EM rendelkezésére álló elérhetőségeit. Kérésére az 1EM például megküldi az érintettnek a mindenkor hatályos Tájékoztató egy példányát, vagy igazolja a Tájékoztató érintettek általi megismerését.
Az 1EM elérhetőségei:
székhelye: 6750 Algyő, Kastélykert utca 147.
cégjegyzékszáma: Cg. 06-09-016018
nyilvántartja: Szegedi Törvényszék Cégbírósága
telefonszáma: 30 894 2663
email címe: hello@1em.hu
weboldala: https://egeszsegugyimarketing.hu/
képviselője: Horváth Krisztina
Az 1EM a személyes adatokbiztonságát a következő eszközökkel védi:
Az érintettek adatvédelmi jogait és jogorvoslati lehetőségeit részletesen a GDPR vonatkozó rendelkezései (így különösen a GDPR 15., 16., 17., 18., 19., 20., 21., 22., 77., 78., 79., 80. és 82. cikkei) tartalmazzák. Az alábbi összefoglalás tartalmazza a legfontosabb rendelkezéseket. Az érintett tiltakozási jogáról az 1EM a Tájékoztató első oldalán hívja fel az érintettek figyelmét.
Ha valamely érintett személy gyakorolja a GDPR-ban meghatározott adatvédelmi jogait, az 1EM a GDPR 6. cikk (1) c) pontja alapján (jogi kötelezettség teljesítése) a megkereséssel kapcsolatos adatokat megőrzi. Ennek célja, hogy az 1EM az érintetti jogok gyakorlását lehetővé tegye, és a megkereséssel kapcsolatos lépéseket dokumentálja – így különösen azt, ha valaki tiltakozott személyes adatai kezelése ellen. Például: ha az érintett e-mailben kéri az összes adata törlését a GDPR alapján, és ezt az 1EM teljesíti, akkor magát a törlést kérő e-mailt ettől függetlenül megőrzi.
Az 1EM az érintett jogai gyakorlására irányuló kérelmét az annak beérkezésétől számított legfeljebb egy hónapon belül teljesíti. A kérelem beérkezésének napja a határidőbe nem számít bele.
Az 1EM szükség esetén, figyelembe véve a kérelem bonyolultságát és a kérelmek számát, ezt a határidőt további két hónappal meghosszabbíthatja. A határidő meghosszabbításáról az 1EM a késedelem okainak megjelölésével a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet.
Az érintett jogosult arra, hogy az 1EM-től tájékoztatást kérjen arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van- e, és ha ilyen adatkezelés folyamatban van, jogosult arra, hogy megismerje azt, hogy
kezeli; továbbá, hogy
Az 1EM az adatkezelés tárgyát képező személyes adatok másolatát az érintett erre irányuló kérésére első alkalommal díjmentesen bocsátja a rendelkezésére, ezt követően adminisztratív költségeken alapuló, ésszerű mértékű díjat számíthat fel.
Az érintett személy kérheti, hogy az 1EM módosítsa valamely személyes adatát. Amennyiben az érintett hitelt érdemlően igazolni tudja a helyesbített adat pontosságát, az 1EM a kérést legfeljebb egy hónapon belül teljesíti, és erről az általa megadott elérhetőségen értesíti az érintett személyt.
Az érintett személy kérheti, hogy a személyes adatai kezelését az 1EM korlátozza (az adatkezelés korlátozott jellegének egyértelmű jelölésével és az egyéb adatoktól elkülönített kezelés biztosításával) amennyiben
Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az 1EM indokolatlan késedelem nélkül törölje a rá vonatkozó személyes adatokat, ha az alábbi indokok valamelyike fennáll:
Az 1EM a törlési kérelmet visszautasíthatja, amennyiben az adatkezelés szükséges, többek között:
Ha az érintett úgy ítéli meg, hogy az 1EM a személyes adatainak kezelése során megsértette a hatályos adatvédelmi követelményeket, akkor
[1] A GDPR 4. cikk (4) alapján „profilalkotás”: személyes adatok automatizált kezelésének bármely olyan formája, amelynek során a személyes adatokat valamely természetes személyhez fűződő bizonyos személyes jellemzők értékelésére, különösen a munkahelyi teljesítményhez, gazdasági helyzethez, egészségi állapothoz, személyes preferenciákhoz, érdeklődéshez, megbízhatósághoz, viselkedéshez, tartózkodási helyhez vagy mozgáshoz kapcsolódó jellemzők elemzésére vagy előrejelzésére használják.