Introduction

Vélemények

PR az egészségügyben, kommunikáció orvosoknak

Sajtókampány

Az egészségügyben a kommunikáció speciális odafigyelést igényel. Óvatosan kell bánni a már más szektorban jól bevált marketing kommunikációs  eszközökkel. Vállaljuk egészségügyi témában sajtókampányok teljes körű lebonyolítását. A sajtókampány célja hírgenerálás, a megbízóval kapcsolatos információk eljuttatása a célközönségnek sajtóhír formájában.

Mintegy 1 500 címzettből álló sajtó címlistával rendelkezünk, amely témák szerint csoportosított.

A sajtókampány az alábbiakat foglalja magában:

  • a megbízó által rendelkezésre bocsájtott információk alapján a sajtóanyag megírása a témától függően egy vagy több mutációban
  • sajtólista összeállítása célcsoportra szűrve
  • a sajtóanyag kiküldése elektronikus levél formájában a címlistára
  • sajtószemle készítése a megjelent információkról, a megjelenések értékelése
  • a megírt sajtóanyagot a megbízó saját kommunikációjában szabadon felhasználhatja (pl. saját weboldalon, nyomtatott anyagaiban)

A sajtóhír megjelenése nagyban függ a téma hírértékétől, ezért annak megjelenésére garanciát nem tudunk vállalni. Tapasztalataink szerint a szerkesztőségek számára érdekes, nagy hírértékű aktuális egészségügyi témákhoz, közvélemény-kutatásokból készített egészségüggyel kapcsolatos sajtóanyagok nagy eséllyel tudnak jó megjelenéseket generálni. A kampányt érdemes más értékesítést támogató és imázs kampányokkal összekapcsolni.

Referencia

Fizetős egészségügyi szűrővizsgálathoz készült kutatás kommunikációja

A Szinapszis Piackutató Kft. egészségügyi szűrővizsgálatokat végző megbízónk számára készített kutatást, amely arra irányult, hogy felmérje a témában megkérdezettek hajlandóságát a tekintetben, hogy igénybe vennének-e térítéses vizsgálatot, ha ezzel a várakozási idő lerövidülne. A téma köztudatba való eljuttatásával elértük, hogy a célközönség értesüljön a fizetős egészségügyi szolgáltatások lehetőségéről, ezzel támogatva megbízónk értékesítésre irányuló kommunikációs kampányát.

Ez az egészségügyben oly kínos téma a mi sajtóanyagunkkal 110 sajtóhírt generált, amelyben több magas presztizsű, nagy olvasottságú online és nyomtatott lap is szerepelt.

HVG.hu

MNO.hu

A következő pedig az alábbi bevásárlóközpontba megnyílt egészségügyi diagnosztikai szolgáltatást nyújtó cég történetére generálódott megjelenésekből ízelítő

Életet menthet a lakossághoz közelebb vitt egészségügyi szolgáltatás

Magyarországon még szokatlannak számít, ha egy egészségügyi szolgáltatásokat nyújtó diagnosztikai központ kórházon vagy rendelőintézeten kívül például bevásárlóközpontban működik. Nyugat-Európában, ahol a lakosság több figyelmet fordít a megelőzésre, nem ritka, hogy hasonló rendelők forgalmas helyeken, például bevásárlóközpontokban vagy irodaházakban fogadják a betegeket.

Nő a lakossági igény a magas minőségű egészségügyi szolgáltatásokra….

Mint a fenti egészsségügyi esettanulmányokból is jól látható a marketing kommunikációt szakemberekre érdemes bízni a kívánt hatékonyság elérése érdekében.

JELENTKEZEM A KÉPZÉSRE!

 

Legfrissebb hírek

További híreink

Első Egészségügyi Marketing