Vélemények

Legfrissebb hírek

További híreink

Hasznos tudnivalók

05
20

Gyógyszeripar és a közösségi média oldalak

A gyógyszeripari cégek 23%-a nem fordít figyelmet a a megfelelő biztonsági beállításokra a közösségi média oldalakon. Ez igencsak nagy probléma lehet, amikor egy olyan cég kerül szóba online, melynek nincs…

tovább
    05
    29

    LinkediIn profilok száma kórházak tekintetében

    Körülbelül 3000 kórháznak van céges LinkedIn profilja. Ez a felület nem kifejezetten a követők gyűjtésére hasznos, inkább toborzásra alkalmas, mely célra ellenben kitűnő eszköz.

    tovább
      05
      12

      Facebook a legnépszerűbb közösségi média

      A 27.4 millió 55 év fölötti közösségi média felhasználóból 19 millió aktívan használja a Facebook-ot is. Egyenlőre továbbra is a Facebook a legnépszerűbb közösségi média oldal az összes platform közül,…

      tovább
        05
        07

        Egészségügyi marketing és a nyomtatott tájékoztató

        Az egészségügyi marketingben gyakoribb a nyomtatott tájékoztató használata (43%), mint a marketing többi területén (28%). Ez a közösségi média alacsonyabb szintű használatára vezethető vissza. Olykor nehéz lépést tartani a sok…

        tovább
          04
          30

          Tartalommarketing az egészségügyben

          Általában a marketingben a költségvetés 31%-át a tartalommarketing teszi ki, ellenben az egészségügyi marketingben ez csak 23%. Ezen a téren a marketingesek, mintha jobban tartanának a negatív sajtófigyelemtől. (Forrás: https://getreferralmd.com/…/30-facts-statistics-on-social-…/)

          tovább
            04
            20

            Egészségügyi marketing és a közösségi média

            Az egészségügyi marketing területe használja ki legkevésbé a közösségi média felületek nyújtotta lehetőségeket. Sok egészségügyi szervezet belekövesedett a régimódi marketingmódszerekbe, amelyek a múltban hatásosnak bizonyultak, ám ma már egyre kevésbé…

            tovább
              04
              05

              Finstagram?

              Finstagram = Fake Instagram account, azaz ál Instagram profil. Mit is jelent pontosan ez a fiatalok körében egyre nagyobb népszerűségnek örvendő jelenség? Mire jó és miben tér el a “rendes”…

              tovább
                03
                19

                Íme 3 ok, miért érdemes időt és energiát fordítani videó tartalom készítésére:

                1. A vásárlók 90%-a állítja, hogy a videó tartalom segíti őket a vásárlási döntések meghozatalában. 2. Négyszer több azoknak a fogyasztóknak a száma, akik szívesebben megnéznek egy termék bemutató videót,…

                tovább
                  03
                  16

                  3 meghökkentő érdekesség a marketing világából

                  1) 3 blogger közül 1 édesanya. 2) 64%-a a telefon tulajdonosoknak online vásárlásra használja készülékét. 3) A világ internetezőinek 45%-a, azaz 2 millió ember Ázsiából származik. További érdekességek: https://blog.hubspot.com/blog/tabid/6307/bid/33328/21-internet-marketing-stats-that-will-blow-your-mind.aspx

                  tovább
                    03
                    05

                    8 másodperc!

                    Ennyi időnk van arra, hogy felkeltsük és megtartsuk egy vásárló figyelmét. Az online marketing esetében ez talán még kevesebb. Egy infografika segítségével azonban nem lehetetlen, hiszen kutatások bizonyítják, hogy szívesebben…

                    tovább

                      Első Egészségügyi Marketing