Introduction

Vélemények

Egészségügyi Marketing Szeminárium

Egyedülálló, Intenzív Egészségügyi Marketing Szeminárium

  • Bevételei visszaestek?
  • Nincs elég páciensforgalma?
  • Pácienseket generáló online marketing megoldásokra vágyik?
  • Tanácstalan hogyan tovább?
  • Segítünk!

Ne kezdjen addig hozzá amíg nem hallgatta meg ezt a szemináriumot!

Képzés időpontja: 2017. szeptember 15., péntek Budapest
Kiknek: Orvosoknak, fogorvosoknak, természetgyógyászoknak, kineziológusoknak, egészségügyi vállakozásoknak.
Részvételi díj: bruttó 39 000 Ft/fő/nap
10:00-16:00 óráig tart a képzés.
Tekintse ezt befektetésnek, ami akár 1 nap alatt megtérül!
Mivel a marketing szeminárium létszáma korlátozott, ezért kérem jelentkezzen időben. A helyet jelentkezési sorrendben tudjuk biztosítani. Kérem, itt jelezze részvételi szándékát Hogyan lehet állandó, megbízható praxisa? Fektessen jövőjébe, építse betegkörét! 1em_letölthető prosi

Az egészségügyi marketing szeminárium célja:

A szeminárium célja, hogy a hallgatók a tanfolyam elvégzésével olyan marketingszemléletet kapjanak, hogy utána magabiztosan merjenek belevágni saját vállalkozásukba, tudatosan tudják felépíteni saját praxisukat és ezzel versenyelőnyt szerezhessenek más hasonló tevékenységet végző szakemberekhez képest. Képesek legyenek a stratégiai gondolkodásra és a modern marketing és kommunikációs technikák alkalmazására, mindezt azért, hogy sikeresen vezethessék az általuk menedzselt területet.

Az egészségügyi marketing szeminárium módszertana:

Figyelembe vesszük azt, hogy a szemináriumra különböző marketing előképzettségű hallgatók jelentkeznek, számukra érthető módon mutatjuk be a marketing alapvető fogásait. A kurzus végére a hallgatók képesek lesznek arra, hogy önállóan marketing tervet készítsenek saját vállalkozásukra. A nap végére felépítünk közösen, együtt kidolgozva, interaktív módon egy virtuális rendelőt. Mindeközben a hallgató –a tőlünk kapott munkafüzetében – a saját ötletét, vállalkozását dolgozza ki, jegyzetel, hogy a szemináriumról hazatérve azonnal profitálhasson belőle.

Miért érdemes ezt a szemináriumot választani?

  • A képzés után -azok, akik kemény munkával végig dolgozzák a 6 óra hosszát- hazatérve azonnal alkalmazható, komplex, kis cégek számára is elérhető, megfizethető marketing megoldásokat kapnak, melyet saját maguk is képesek megvalósítani.
  • Hasonló területen dolgozó és közös érdeklődésű hallgatókból álló speciális képzés, mely az egészségügyi szolgáltatásokra koncentrál.
  • Az oktató nem csak tanulta, de mindennapi munkájában alkalmazza is tudását. Rálátása van több egészségügyi területre, így gyakorlatból tudja átemelni a működő marketing praktikákat.
  • Erősségünk: Komoly tapasztalattal rendelkezünk magánklinikák, egészség- és gyógycentrumok, fogászati rendelők és diagnosztikai központok teljes körű marketingkommunikációjában. Segítséget nyújtunk magánrendelések beindításához, illetve már működő praxisok menedzseléséhez. Legyen a cél az azonnali vásárlásösztönzés, páciensforgalom növelés, vagy épp a megfontolt márkaépítés, vállaljuk marketingstratégiák kialakítását, megvalósítását, mérhető eredménnyel online és offl ine kampányok lebonyolítását.

Mivel a szemináriumok kis csoportos  képzésben történnek, ezért a jelentkezés és fizetés sorrendjében tudom fogadni a jelentkezőket.

Kérem, jelezze részvételi szándékát

Legfrissebb hírek

További híreink

Első Egészségügyi Marketing