Vélemények

Legfrissebb hírek

További híreink

Csapatunk

Munkatársaink

Horváth Krisztina

Horváth Krisztina

Egészségügyi marketingszakértő, szakközgazdász, ügyvezető, alapító

A marketing területén a legmagasabb fokú végzettséggel rendelkezem, a Budapesti Corvinus Egyetemen végeztem marketingszakértői, szakközgazdászként.  Több mint 11 éve találtam meg azt a területet, ami a szenvedélyemmé és hobbimmá is vált egyben, és ez az egészségügy.

Tovább

Lengyel Lívia

Lengyel Lívia

Marketing- és PR projektmenedzser

2000-ben szereztem marketingkommunikációs szakközgazdászi diplomámat, addig is, és azóta marketinggel, valamint értékesítéssel foglalkozom.

Kezdeti években reklámügynökségeknél tevékenykedtem, igen nagyszámú ügyfélen és reklámkampányban volt alkalmam széleskörű tapasztalatot és tudást szerezni, nem mellesleg nagyszerű mentorok segítették utamat.

Rövid szünet után (2 gyermekem születését követően) egy egészen más piacon találtam magam, a privát egészségügy területén, melyet még sokáig nincs szándékomban elhagyni, itt szeretnék egyre több projektben, egyre több vállalkozásnak, szakmájában nagyszerű orvosnak, tudományos újdonságot kínáló cégnek segíteni. Az elmúlt közel 8 évben a legkülönfélébb konstrukciókban több, elsősorban a terhességi, nőgyógyászati szolgáltatásokat nyújtó cég marketingjét, értékesítését segítettem.

Főleg stratégiai, globális kommunikációs kérdések foglalkoztatnak, illetve szívesen foglalkozom az értékesítés auditjával, vállalaton belüli szerepével, teendőivel, fejlesztési lehetőségeivel, ez egyértelműen kedvenc területe munkámnak. Kriszta csapatába projektmenedzserként csatlakoztam, igyekszem korábbi nőgyógyászati és onkológiai tapasztalataimat kamatoztatni.

Szentes-Bíró Judit

Szentes-Bíró Judit

Marketing- és PR projektmenedzser

2014 nyarán közgazdászként végeztem a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának Kereskedelem és marketing szakirányán. Már tanulmányaim során magával ragadott a social- és online marketing kreatív, sokszínű eszköztára. Ezt követően informatikai területen szereztem tapasztalatot, amely hozzájárult ahhoz, hogy az online marketinghez elengedhetetlen virtuális térben is otthonosan mozogjak.

De vajon miért pont az egészségügyi marketing? Az egészségtudatos életmód igen nagy szerepet játszik a mindennapi életem során. Nagy figyelmet fordítok a minőségi élelmiszerek kiválasztására és a rendszeres mozgás is a szenvedélyemmé vált. Igyekszem a körülöttem élő embereket is arra buzdítani, hogy kövessék ezt a mentalitást. Számomra rendkívül inspiráló, hogy csapatunk munkája során az egészségügyi intézmények marketingkommunikációjának támogatása által minél több emberhez eljuttathatjuk az egészségmegőrzés, a prevenció fontosságának üzenetét! Úgy vélem, hogy az Első Egészségügyi Marketing Kft. és az egészségügyi szakemberek töretlen együttműködése lehetőséget teremt arra, hogy segítsük a páciensek egészségtudatos fogyasztókká válását!

Gulyás Tünde

Gulyás Tünde

Marketing- és PR projektmenedzser

2009-ben végeztem a Szegedi Tudományegyetemen angol nyelv és irodalom, valamint kommunikáció szakon. Szerencsésnek tartom magam, mert már a diplomám kézhezvételét megelőzően sikerült elhelyezkednem kommunikációs és pr területen, és az évek során számtalan olyan kollégával dolgozhattam együtt, akiktől rengeteget tanultam az intézményi külső és belső kommunikációról, az ügyfelekkel és partnerekkel való kapcsolattartásról, rendezvényszervezésről, kreatív anyagok elkészítéséről, valamint a hatékony projektmenedzsmentről.

Az online marketing eszköztára folyamatosan változik és bővül, ezzel állandó tanulási, fejlődési lehetőséget, valamint kihívást biztosítva számomra. Örömmel tölt el, hogy az egészségügyi marketing területén dolgozhatok, így ezzel közvetve bár, de én is segíthetek a betegek egészségének helyreállításában, valamint az egészségtudatosság népszerűsítésében.

Izsák Luca

Izsák Luca

Marketing- és PR projektmenedzser

A BGF-en szerzett közgazdász diplomámmal, az elmúlt 20 évben dolgoztam magyar- és külföldi tulajdonú kis- és középvállalkozásnál, több multinacionális cégnél; az utóbbi 10 évben tettem ezt a gyógyszeripar területén. Számos márka menedzselésében vettem részt itthon és az EU országaiban. 

A főiskolát követő néhány év idegenforgalomban eltöltött év után, 2002-ben találtam rá a trade marketing területére, mely azóta is a szívem csücske. Széles körű tapasztalatot szereztem általa a marketing-, humán- és értékesítési területeken is. Az idegenforgalomból a rendezvényszervezési tevékenység maradt meg, mellyel kapcsolatosan megszerzett tudást és tapasztalatot projektmenedzseri tevékenységem során sikerrel alkalmazok – hiszen a sok szál összehangolása, a különböző igényű és stílusú emberrel való kommunikáció, a pontos adminisztráció, a határidők betartása, ugyanakkor a rugalmasság és kreativitás napjaim szerves részét képezik.  

Az 1em csapatában elemzőképességemet, profitorientált szemléletmódomat és stratégiai gondolkodásomat, valamint számos piacon szerzett tapasztalatomat igyekszem kihasználni ügyfeleink legjobb kiszolgálása érdekében, maximális hangsúlyt helyezve az egyedi helyzetekre és igényekre. 

Vadaszán Aurélia

Vadaszán Aurélia

Tartalommarketing-specialista

2016 decemberében végeztem a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán, igazán azonban csak tanulmányaim utolsó éveiben járva fogalmazódott meg bennem, mi is az ami igazán érdekel: szeretem az olyan feladatokat, amelyek kreativitást, ötletelést igényelnek és olyan eredményeket generálnak, melyekkel hatni lehet másokra. Szakdolgozatomat is hasonló témában írtam, kíváncsi voltam, hogy a legnagyobb márkák hogyan és milyen eszközökkel képesek hatással lenni óriási tömegekre.

2017 februárjában frissen végzett közgazdászként kerültem a csapatba, ahol azonnal komoly feladatokat kaptam: nagy, hazai és nemzetközi magánegészségügyi szolgáltatók marketingtevékenységeinek hatékony megvalósításában veszek részt.

Napjainkban egyre nagyobb hangsúlyt kap az online marketing, a verseny folyamatosan fokozódik, mivel egyre többen realizálják, hogy a közölni kívánt információ leghatékonyabban online módon jut el a fogyasztóhoz. Frissen diplomás közgazdászként – a bennem rejlő kreativitást kihasználva – remélem mind emberileg, mind szakmailag hozzá tudok járulni az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft. ügyfeleinek sikereihez és bízom benne, egy közvetetten kicsit én is segíthetem pácienseik felépülését.

Simon Gábor

Simon Gábor

Grafikus- és multimédiatervező

2008-ban végeztem a Kecskeméti Főiskola GAMF karán, a műszaki informatikai szak autonóm rendszerek szakirányán. A véletlen műve, hogy ezt a szakirányt választottam, de egyáltalán nem bántam meg. Szerencsésnek érzem magam, mert akkoriban mindenre kiterjedő tudást szerezhettem, így az informatika számos területére betekintést nyertem. Ma ez már egyre nehezebb, hisz az informatika szerteágazó világában az 1-1 területre való specializálódás a megszokott.

Az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft.-vel való együttműködésem korábbra nyúlik vissza: kezdetben honlapok készítése, programozása volt a feladatom, a csapatba való bekerülés után azonban munkaköri tevékenységeim kibővültek.

Munkám rendkívül változatos: programozóként kerültem a csapatba, azonban ma már feladataim közé tartoznak a különböző design és grafikai elemek elkészítései, nyomdai munkák előkészítése, videók és hírlevél template-ek gyártása. Az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft.-nél nem csak eddigi tapasztalataimat kamatoztathatom, de a változatos munkámnak köszönhetően új ismeretek szerzésére is lehetőségem van. Remélem, hogy grafikai és weblapfejlesztési munkáimmal – bár közvetetten -, de segíteni tudok a pácienseknek, hogy minél könnyebben megtalálják a számukra hasznos információt.

Szabó Luca

Szabó Luca

Marketing munkatárs

2016 júliusában végeztem az aucklandi egyetemen, szociológia és angol tanár és nyelvészet szakon. Tanulmányaim során pszichológiát is tanultam, amely még inkább felkeltette az érdeklődésemet a társadalom és a testi-lelki egészség közötti kapcsolat iránt. Az egyetem utolsó éveiben vált nyilvánvalóvá számomra, hogy valójában mivel is szeretnék foglalkozni a jövőben: a sport és az egészséges életvitel mindig is fontos szerepet játszottak az életemben, így egyértelmű volt, hogy az egészségügy valamelyik ágazatában helyezkedjek el.

Életem nagy részét angol nyelvterületeken töltöttem, így nemcsak nyelvtudásomat tökéletesítettem, de lehetőségem nyílt számos különböző ország kultúrájába betekintést nyerni. Megismerkedtem más országok marketing eszköztárával, az ottani trendekkel. Remélem, hogy a külföldön elsajátított marketingszemlélettel és anyanyelvi szintű angol nyelvtudásommal hozzájárulhatok én is az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft. nemzetközi és hazai projektjeinek sikeréhez.

Nádházi Nikolett

Nádházi Nikolett

Grafikus, marketing munkatárs

A gondolatok, érzések vizuális megjelenése mindig is része volt az életemnek, amelynek számos különböző fázisa volt, és ezen fázisok mindegyikében más területek kaptak hangsúlyt, úgymint a festés, illusztrálás vagy éppen az alkalmazott grafika. Minden egyes vállalkozás különböző és máshogy látja önmagát akkor is, ha az egészségügy, mint terület közös bennük. A sok tapasztalat segít abban, hogy könnyebben tudjak azonosulni gondolkodásmódjukkal és értékeikkel és ezt vizuális nyelvre lefordítva segítsek nekik közvetíteni ezt pácienseik felé is.

Csapatunk lelkes fiatalokból áll, szabadidőnkben sportolunk, odafigyelünk az egészséges életmódra, ezzel egymást is erősítjük, valamint a partnerek előtt is hitelesen képviseljük a céget. Feladataink sokrétűek, minden munkatársunknak más a szakterülete: nemzetközi projektek menedzselése, rendelők bérbeadása, web oldalak tervezése, közösségi média felületek működtetése, szövegírás, kreatív tervezés, PR tevékenység, állategészségügyi marketing és így tovább.

És hogy a lendületes, kreatív közösség mellett,  még miért szeretünk itt dolgozni:

„Büszke vagyok arra, hogy világszerte ismert és elismert orvosok kommunikációs projektjeit menedzselhetem.”

„Változatos feladatok, izgalmas kihívások, nemzetközi környezet – mindez garantálja a folyamatos fejlődést.”

„Kreatív a munkaköröm, inspiráló a közeg, megvalósíthatom az ötleteimet.”

„Képességeimnek megfelelő munkát végezhetek, mely során értékes tapasztalatokkal gazdagodhatok.”

Az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft. szolgáltatásai kifejezetten az egészségügy területére irányulnak. Az évek során komoly szakmai tapasztalatot szereztünk, és ma már ország minden területéről keresik irodánkat, sőt egy vezető nemzetközi cégcsoport is az ügyfeleink közé tartozik.  Magánklinikák, fogászati rendelők, diagnosztikai központok, egészség- és gyógycentrumok teljes körű marketingkommunikációját tervezzük és koordináljuk a tervek  megvalósítását. Segítséget nyújtunk, magánrendelések elindításában, illetve már működő praxisok menedzselésében. Partnereink igényeihez alkalmazkodva dolgozzuk ki a konkrét tevékenységhez illeszkedő marketingstratégiát, kéréstől függően a páciensforgalom növelésére, azonnali vásárlásösztönzésre vagy tudatos márkaépítésre koncentrálva, mérhető eredménnyel szervezünk online és offline kampányokat.

Meggyőződésünk, hogy marketingtudás nélkül ma már nem lehet igazán eredményesen működtetni az egészségügyi magánvállalkozásokat sem. Aki vállalkozásában, munkájában nem alkalmazza a marketingeszközöket lemarad a piaci versenyben. Ám az sem mindegy, hogyan teszi mindezt! A cél érdekében érdemes szakemberekre bízni ezt a feladatot, hiszen ahogy szlogenünkben is szerepel, „a praxis üzlet”. Az orvosok a napi gyógyító munkájuk mellett nehezen tudnak korszerű marketing ismeretekre szert tenni, illetve nem feltétlen tudják azokat hatékonyan alkalmazni, ezért bízzák meg az Első Egészségügyi Marketing Irodát ezzel a feladattal.

Első Egészségügyi Marketing