Vélemények

Legfrissebb hírek

További híreink

Csapatunk

Munkatársaink

Horváth Krisztina

Horváth Krisztina

Egészségügyi marketingszakértő, ügyvezető, tulajdonos

A marketing területén a legmagasabb fokú végzettséggel rendelkezem, a Budapesti Corvinus Egyetemen végeztem marketingszakértői, szakközgazdászként.  Több mint 7 éve találtam meg azt a területet, ami a szenvedélyemmé és hobbimmá is vált egyben, és ez az egészségügy.

Tovább

Iskander Leila

Iskander Leila

Tréner, coach, szervezetfejlesztő

Hiszek abban, hogy a sikerhez motivált, elkötelezett emberek kellenek, és hogy a mai gyorsan változó világban elengedhetetlen a folyamatos tanulás és önfejlesztés.

Közgazdászként, marketing specialistaként végeztem a Szegedi Egyetemen, majd számos iparágban, számos pozícióban szereztem tapasztalatot. Dolgoztam a ranglétra szinte minden fokán multinacionális környezetben és kis mikrovállalkozásnál is. A kiskereskedelemben, az autóiparban, az egészségügyben, az oktatásban. Ez idő során szerteágazó ismeretet és tudást szereztem, mellyel személyre és cégre szabottan tudom segíteni a hozzánk fordulókat.

Több, mint 10 éve találtam meg az utam, azóta trénerként, majd coachként és szervezetfejlesztőként dolgozom, 2010 óta speciálisan az egészségügyben, mind a közfinanszírozott ellátásban működő intézményeknél, mind a privát szférában dolgozó magán vállalkozásoknál.

Közgazdász alapvégzettségem mellett kompetencia-fejlesztő tréner végzettséggel is rendelkezem. Az elmúlt 10 év alatt közel 300 tréninget, képzést, workshop-ot tartottam egészségügyi dologozóknak, nővéreknek, asszisztenseknek, orvosoknak, vezetői tréninget orvosigazgatóknak. Specialitásom az egészségügyi kommunikáció, vezetői kompetenciák, változásmenedzsment és a konfliktuskezelés.

Ismerem az egészségügy és az egészségügyben dolgozó emberek helyzetét, nehézségeit, korlátait és lehetőségeit. Elkötelezett és motivált vagyok abban, hogy tudásommal őket segítsem. Ezt mutatja az is, hogy a „PAF – pozitív attitűd formálás az egészségügyben” alapítvány munkáját önkéntesként segítve is részt veszek közfinanszírozott intézmények szervezetfejlesztő projektjeiben, illetve betegágy mellett a betegekkel történő segítő beszélgetésekben.

Csúri Dolly

Csúri Dolly

Nyelvész, fordító, tolmács
Digital Marketing Strategist & Social Media Specialist

Gyerekkorom óta érdeklődésem középpontjában a nyelvtanulás és a kommunikáció volt. 2007-ben végeztem a Szegedi Tudományegyetemen angol  nyelv és irodalom, valamint EU tanulmányok szakon, üzleti szaknyelvi specializációval. A diploma megszerzését követően nemzetközi tanácsadóként helyezkedtem el a Nemzeti Munkaügyi Hivatal és az Európai Bizottság Oktatási és Kulturális Főigazgatósága által működtetett Euroguidance hálózat magyarországi intézményében. Az itt eltöltött közel nyolc év alatt, nemzetközi környezetben, alapos ismereteket szereztem a nemzetközi és európai uniós projektekről és pályázatokról, ezek menedzsmentjéről és kommunikációjáról. 2011-ben szereztem meg posztgraduális gazdasági és társadalomtudományi szakfordító és konferenciatolmács diplomámat a Szegedi Tudományegyetemen. Az angol mellett németül és spanyolul beszélek.

Az egészségügyhöz, családom révén, ezer szállal kötődöm, így ez a terület is ismerős számomra és örülök, hogy korábban megszerzett tapasztalataimat most az Első Egészségügyi Marketing Kft.-nél hasznosíthatom.

Lengyel Lívia

Lengyel Lívia

Marketing- és PR projektmenedzser

2000-ben szereztem marketingkommunikációs szakközgazdászi diplomámat, addig is, és azóta marketinggel, valamint értékesítéssel foglalkozom.

Kezdeti években reklámügynökségeknél tevékenykedtem, igen nagyszámú ügyfélen és reklámkampányban volt alkalmam széleskörű tapasztalatot és tudást szerezni, nem mellesleg nagyszerű mentorok segítették utamat.

Rövid szünet után (2 gyermekem születését követően) egy egészen más piacon találtam magam, a privát egészségügy területén, melyet még sokáig nincs szándékomban elhagyni, itt szeretnék egyre több projektben, egyre több vállalkozásnak, szakmájában nagyszerű orvosnak, tudományos újdonságot kínáló cégnek segíteni. Az elmúlt közel 8 évben a legkülönfélébb konstrukciókban több, elsősorban a terhességi, nőgyógyászati szolgáltatásokat nyújtó cég marketingjét, értékesítését segítettem.

Főleg stratégiai, globális kommunikációs kérdések foglalkoztatnak, illetve szívesen foglalkozom az értékesítés auditjával, vállalaton belüli szerepével, teendőivel, fejlesztési lehetőségeivel, ez egyértelműen kedvenc területe munkámnak. Kriszta csapatába projektmenedzserként csatlakoztam, igyekszem korábbi nőgyógyászati és onkológiai tapasztalataimat kamatoztatni.

Tichy Ágnes

Tichy Ágnes

Piackutató és marketingszakértő

„A marketingköltségek fele kidobott pénz, csak éppen nem tudjuk, melyik fele.” – állította John Wanamaker 200 évvel ezelőtt. Ez az állítás már nem állja meg a helyét, hiszen mérés és kutatás nélkül hatékony marketing gyakorlatilag nem létezik. Az adatvezérelt marketingben hiszek, emiatt gondolom úgy, hogy mindent mérni kell, ami mérhető és mindent kutatni kell, ami kutatható. Ehhez hasznosítani tudom kutatóügynökségnél szerzett tapasztalataimat és analitikus gondolkodásomat. Marketing szakértői végzettségem mellett egészségügyi végzettséggel (pszichológus) is rendelkezem, tehát az egészségügyi marketing kifejezetten közel áll hozzám. Emiatt is örülök, hogy munkámmal erősíthetem az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft. csapatát.

Szentes-Bíró Judit

Szentes-Bíró Judit

Marketing- és PR projektmenedzser

2014 nyarán közgazdászként végeztem a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának Kereskedelem és marketing szakirányán. Már tanulmányaim során magával ragadott a social- és online marketing kreatív, sokszínű eszköztára. Ezt követően informatikai területen szereztem tapasztalatot, amely hozzájárult ahhoz, hogy az online marketinghez elengedhetetlen virtuális térben is otthonosan mozogjak.

De vajon miért pont az egészségügyi marketing? Az egészségtudatos életmód igen nagy szerepet játszik a mindennapi életem során. Nagy figyelmet fordítok a minőségi élelmiszerek kiválasztására és a rendszeres mozgás is a szenvedélyemmé vált. Igyekszem a körülöttem élő embereket is arra buzdítani, hogy kövessék ezt a mentalitást. Számomra rendkívül inspiráló, hogy csapatunk munkája során az egészségügyi intézmények marketingkommunikációjának támogatása által minél több emberhez eljuttathatjuk az egészségmegőrzés, a prevenció fontosságának üzenetét! Úgy vélem, hogy az Első Egészségügyi Marketing Kft. és az egészségügyi szakemberek töretlen együttműködése lehetőséget teremt arra, hogy segítsük a páciensek egészségtudatos fogyasztókká válását!

Vadaszán Aurélia

Vadaszán Aurélia

Marketing- és PR ügyintéző

2016 decemberében végeztem a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán, igazán azonban csak tanulmányaim utolsó éveiben járva fogalmazódott meg bennem, mi is az ami igazán érdekel: szeretem az olyan feladatokat, amelyek kreativitást, ötletelést igényelnek és olyan eredményeket generálnak, melyekkel hatni lehet másokra. Szakdolgozatomat is hasonló témában írtam, kíváncsi voltam, hogy a legnagyobb márkák hogyan és milyen eszközökkel képesek hatással lenni óriási tömegekre.

2017 februárjában frissen végzett közgazdászként kerültem a csapatba, ahol azonnal komoly feladatokat kaptam: nagy, hazai és nemzetközi magánegészségügyi szolgáltatók marketingtevékenységeinek hatékony megvalósításában veszek részt.

Napjainkban egyre nagyobb hangsúlyt kap az online marketing, a verseny folyamatosan fokozódik, mivel egyre többen realizálják, hogy a közölni kívánt információ leghatékonyabban online módon jut el a fogyasztóhoz. Frissen diplomás közgazdászként – a bennem rejlő kreativitást kihasználva – remélem mind emberileg, mind szakmailag hozzá tudok járulni az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft. ügyfeleinek sikereihez és bízom benne, egy közvetetten kicsit én is segíthetem pácienseik felépülését.

Simon Gábor

Simon Gábor

Grafikus- és multimédiatervező

2008-ban végeztem a Kecskeméti Főiskola GAMF karán, a műszaki informatikai szak autonóm rendszerek szakirányán. A véletlen műve, hogy ezt a szakirányt választottam, de egyáltalán nem bántam meg. Szerencsésnek érzem magam, mert akkoriban mindenre kiterjedő tudást szerezhettem, így az informatika számos területére betekintést nyertem. Ma ez már egyre nehezebb, hisz az informatika szerteágazó világában az 1-1 területre való specializálódás a megszokott.

Az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft.-vel való együttműködésem korábbra nyúlik vissza: kezdetben honlapok készítése, programozása volt a feladatom, a csapatba való bekerülés után azonban munkaköri tevékenységeim kibővültek.

Munkám rendkívül változatos: programozóként kerültem a csapatba, azonban ma már feladataim közé tartoznak a különböző design és grafikai elemek elkészítései, nyomdai munkák előkészítése, videók és hírlevél template-ek gyártása. Az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft.-nél nem csak eddigi tapasztalataimat kamatoztathatom, de a változatos munkámnak köszönhetően új ismeretek szerzésére is lehetőségem van. Remélem, hogy grafikai és weblapfejlesztési munkáimmal – bár közvetetten -, de segíteni tudok a pácienseknek, hogy minél könnyebben megtalálják a számukra hasznos információt.

Mándoki Tamás

Mándoki Tamás

Marketing- és PR projektmenedzser, közösségi média menedzser

2010-ben kommunikátorként végeztem a Szegedi Tudományegyetem Kommunikáció- és Médiatudomány alapszakának Public Relations szakirányán. 2012-ben megszereztem a mesterdiplomát is, végzettségem szerint okleveles kommunikáció és médiaszakértő vagyok. A marketing és a public relations mellett hobbim az írás is

Tovább

Csapatunk lelkes fiatalokból áll, szabadidőnkben sportolunk, odafigyelünk az egészséges életmódra, ezzel egymást is erősítjük, valamint a partnerek előtt is hitelesen képviseljük a céget. Feladataink sokrétűek, minden munkatársunknak más a szakterülete: nemzetközi projektek menedzselése, rendelők bérbeadása, web oldalak tervezése, közösségi média felületek működtetése, szövegírás, kreatív tervezés, PR tevékenység, állategészségügyi marketing és így tovább.

És hogy a lendületes, kreatív közösség mellett,  még miért szeretünk itt dolgozni:

„Büszke vagyok arra, hogy világszerte ismert és elismert orvosok kommunikációs projektjeit menedzselhetem.”

„Változatos feladatok, izgalmas kihívások, nemzetközi környezet – mindez garantálja a folyamatos fejlődést.”

„Kreatív a munkaköröm, inspiráló a közeg, megvalósíthatom az ötleteimet.”

„Képességeimnek megfelelő munkát végezhetek, mely során értékes tapasztalatokkal gazdagodhatok.”

Az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft. szolgáltatásai kifejezetten az egészségügy területére irányulnak. Az évek során komoly szakmai tapasztalatot szereztünk, és ma már ország minden területéről keresik irodánkat, sőt egy vezető nemzetközi cégcsoport is az ügyfeleink közé tartozik.  Magánklinikák, fogászati rendelők, diagnosztikai központok, egészség- és gyógycentrumok teljes körű marketingkommunikációját tervezzük és koordináljuk a tervek  megvalósítását. Segítséget nyújtunk, magánrendelések elindításában, illetve már működő praxisok menedzselésében. Partnereink igényeihez alkalmazkodva dolgozzuk ki a konkrét tevékenységhez illeszkedő marketingstratégiát, kéréstől függően a páciensforgalom növelésére, azonnali vásárlásösztönzésre vagy tudatos márkaépítésre koncentrálva, mérhető eredménnyel szervezünk online és offline kampányokat.

Meggyőződésünk, hogy marketingtudás nélkül ma már nem lehet igazán eredményesen működtetni az egészségügyi magánvállalkozásokat sem. Aki vállalkozásában, munkájában nem alkalmazza a marketingeszközöket lemarad a piaci versenyben. Ám az sem mindegy, hogyan teszi mindezt! A cél érdekében érdemes szakemberekre bízni ezt a feladatot, hiszen ahogy szlogenünkben is szerepel, „a praxis üzlet”. Az orvosok a napi gyógyító munkájuk mellett nehezen tudnak korszerű marketing ismeretekre szert tenni, illetve nem feltétlen tudják azokat hatékonyan alkalmazni, ezért bízzák meg az Első Egészségügyi Marketing Irodát ezzel a feladattal.

Első Egészségügyi Marketing