Introduction

Vélemények

Csapatunk

Munkatársaink (a teljesség igénye nélkül):

Horváth Krisztina

Horváth Krisztina

Egészségügyi marketingszakértő, ügyvezető, tulajdonos

A marketing területén a legmagasabb fokú végzettséggel rendelkezem, a Budapesti Corvinus Egyetemen végeztem marketingszakértői, szakközgazdászként.  Több mint 7 éve találtam meg azt a területet, ami a szenvedélyemmé és hobbimmá is vált egyben, és ez az egészségügy.

Tovább

Csúri Dolly

Csúri Dolly

Nyelvész, fordító, tolmácsDigital Marketing Strategist & Social Media Specialist

Gyerekkorom óta érdeklődésem középpontjában a nyelvtanulás és a kommunikáció volt. 2007-ben végeztem a Szegedi Tudományegyetemen angol  nyelv és irodalom, valamint EU tanulmányok szakon, üzleti szaknyelvi specializációval. A diploma megszerzését követően nemzetközi tanácsadóként helyezkedtem el a Nemzeti Munkaügyi Hivatal és az Európai Bizottság Oktatási és Kulturális Főigazgatósága által működtetett Euroguidance hálózat magyarországi intézményében. Az itt eltöltött közel nyolc év alatt, nemzetközi környezetben, alapos ismereteket szereztem a nemzetközi és európai uniós projektekről és pályázatokról, ezek menedzsmentjéről és kommunikációjáról. 2011-ben szereztem meg posztgraduális gazdasági és társadalomtudományi szakfordító és konferenciatolmács diplomámat a Szegedi Tudományegyetemen. Az angol mellett németül és spanyolul beszélek.

Az egészségügyhöz, családom révén, ezer szállal kötődöm, így ez a terület is ismerős számomra és örülök, hogy korábban megszerzett tapasztalataimat most az Első Egészségügyi Marketing Kft.-nél hasznosíthatom.

Lengyel Lívia

Lengyel Lívia

Marketing- és PR projektmenedzser

2000-ben szereztem marketingkommunikációs szakközgazdászi diplomámat, addig is, és azóta marketinggel, valamint értékesítéssel foglalkozom.

Kezdeti években reklámügynökségeknél tevékenykedtem, igen nagyszámú ügyfélen és reklámkampányban volt alkalmam széleskörű tapasztalatot és tudást szerezni, nem mellesleg nagyszerű mentorok segítették utamat.

Rövid szünet után (2 gyermekem születését követően) egy egészen más piacon találtam magam, a privát egészségügy területén, melyet még sokáig nincs szándékomban elhagyni, itt szeretnék egyre több projektben, egyre több vállalkozásnak, szakmájában nagyszerű orvosnak, tudományos újdonságot kínáló cégnek segíteni. Az elmúlt közel 8 évben a legkülönfélébb konstrukciókban több, elsősorban a terhességi, nőgyógyászati szolgáltatásokat nyújtó cég marketingjét, értékesítését segítettem.

Főleg stratégiai, globális kommunikációs kérdések foglalkoztatnak, illetve szívesen foglalkozom az értékesítés auditjával, vállalaton belüli szerepével, teendőivel, fejlesztési lehetőségeivel, ez egyértelműen kedvenc területe munkámnak. Kriszta csapatába projektmenedzserként csatlakoztam, igyekszem korábbi nőgyógyászati és onkológiai tapasztalataimat kamatoztatni.

Tanács Hajnalka

Tanács Hajnalka

Marketing- és PR projektmenedzser

Közgazdász alapdiplomámat 2012-ben szereztem meg a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar Kereskedelem és marketing szakán. Ezt követően folytattam tanulmányaimat a Kar Marketing mester képzésén. Egyetemistaként fontosnak tartottam, hogy a megszerzett elméleti tudásomat, a munka világában is megtapasztaljam, ezért több üzletágban is kipróbáltam magam marketing gyakornokként. Jellemző rám, hogy sokat beszélek, könnyen megtalálom a közös hangot az emberekkel, ezért hozzám a marketing értékesítéssel kapcsolatos területei állnak közelebb. Az egészségügy egy új szegmens számomra, de mivel itt is nagyon fontos a bizalmi kapcsolat kiépítése az ügyfelekkel, ezért a projektmenedzseri munkával járó feladatokat személyiségemhez illőnek találom.  Az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kt.-nél sok hasznos szakmai tapasztalattal bővíthetem tudásomat.

Szentes-Bíró Judit

Szentes-Bíró Judit

Marketing- és PR projektmenedzser

2014 nyarán közgazdászként végeztem a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának Kereskedelem és marketing szakirányán. Már tanulmányaim során magával ragadott a social- és online marketing kreatív, sokszínű eszköztára. Ezt követően informatikai területen szereztem tapasztalatot, amely hozzájárult ahhoz, hogy az online marketinghez elengedhetetlen virtuális térben is otthonosan mozogjak.

De vajon miért pont az egészségügyi marketing? Az egészségtudatos életmód igen nagy szerepet játszik a mindennapi életem során. Nagy figyelmet fordítok a minőségi élelmiszerek kiválasztására és a rendszeres mozgás is a szenvedélyemmé vált. Igyekszem a körülöttem élő embereket is arra buzdítani, hogy kövessék ezt a mentalitást. Számomra rendkívül inspiráló, hogy csapatunk munkája során az egészségügyi intézmények marketingkommunikációjának támogatása által minél több emberhez eljuttathatjuk az egészségmegőrzés, a prevenció fontosságának üzenetét! Úgy vélem, hogy az Első Egészségügyi Marketing Kft. és az egészségügyi szakemberek töretlen együttműködése lehetőséget teremt arra, hogy segítsük a páciensek egészségtudatos fogyasztókká válását!

Vadaszán Aurélia

Vadaszán Aurélia

Marketing- és PR ügyintéző

2016 decemberében végeztem a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán, igazán azonban csak tanulmányaim utolsó éveiben járva fogalmazódott meg bennem, mi is az ami igazán érdekel: szeretem az olyan feladatokat, amelyek kreativitást, ötletelést igényelnek és olyan eredményeket generálnak, melyekkel hatni lehet másokra. Szakdolgozatomat is hasonló témában írtam, kíváncsi voltam, hogy a legnagyobb márkák hogyan és milyen eszközökkel képesek hatással lenni óriási tömegekre.

2017 februárjában frissen végzett közgazdászként kerültem a csapatba, ahol azonnal komoly feladatokat kaptam: nagy, hazai és nemzetközi magánegészségügyi szolgáltatók marketingtevékenységeinek hatékony megvalósításában veszek részt.

Napjainkban egyre nagyobb hangsúlyt kap az online marketing, a verseny folyamatosan fokozódik, mivel egyre többen realizálják, hogy a közölni kívánt információ leghatékonyabban online módon jut el a fogyasztóhoz. Frissen diplomás közgazdászként – a bennem rejlő kreativitást kihasználva – remélem mind emberileg, mind szakmailag hozzá tudok járulni az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft. ügyfeleinek sikereihez és bízom benne, egy közvetetten kicsit én is segíthetem pácienseik felépülését.

Alapi Csaba

Alapi Csaba

Ingatlanszakértő

Sosem lakást veszünk, hanem egy teret. Megvesszük az utcát, amin majd sétálunk hazafelé, tavasszal, ősszel és nyáron. Megvesszük a lépcsőket, amivel kéz a kézben, vagy csak csörgő kulccsal esetleg cekkerrel sétálunk felfelé. Megvesszük a hangokat. Legyen az autó, madár, szomszéd ajtó, vagy csak lent a kint bármilyen hangjait. Megvesszük azt az árnyékot, ami pont úgy esik be, mondjuk délután, vagy pont úgy ugrik az ágyra reggel. Megvesszük a színeket, amik körbefestik az indulást vagy az érkezést. Megvesszük az illatokat. Szórja azt fa, fű, utca vagy tér. Először megvesszük mindezt, ha tetszik…

Tovább

Mándoki Tamás

Mándoki Tamás

Marketing- és PR projektmenedzser, közösségi média menedzser

2010-ben kommunikátorként végeztem a Szegedi Tudományegyetem Kommunikáció- és Médiatudomány alapszakának Public Relations szakirányán. 2012-ben megszereztem a mesterdiplomát is, végzettségem szerint okleveles kommunikáció és médiaszakértő vagyok. A marketing és a public relations mellett hobbim az írás is

Tovább

Kucsora-Kasza Éva

Kucsora-Kasza Éva

Marketing- és PR ügyintéző

2011-ben végeztem Közgazdász Kereskedelem és marketing alapszakon, majd 2013-ban szereztem Marketing mester diplomát a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán. Tanulmányaim során számos szakmai megmérettetésen vettem részt, mert úgy gondoltam, hogy így hasznos tapasztalatokra tehetek szert, amit a későbbiekben is kamatoztathatok. Legkiemelkedőbb szakmai eredményem, hogy 2013-ban a XXXI. Országos Tudományos Diákköri Konferencián I. helyezést értem el a Product Placement – a magyar reklám új korszaka c. pályamunkámmal, ami később több helyen is publikálva lett.

Leginkább a reklám világa és a marketing kreatív oldala motivál. Imádok kommunikálni az emberekkel, ezért szeretem a szervezést, a kapcsolattartást, a kiállításokon és kitelepüléseken való részvételt. Munkám során igyekszem mindig a legtöbbet kihozni magamból és nagyon szeretek csapatban dolgozni egyenrangú félként.

Korábban számos ágazatban kipróbáltam már magam marketingesként: oktatás, munkaerőkölcsönzés, kereskedelem, így az egészségügy először számomra teljesen új terület volt. Az egészséges életmóddal azonban könnyen tudtam azonosulni, hiszen már több mint 10 éve minden nap kerékpárral közlekedek és már 5 éve hobbim a kerékpáros póló is, ami meglehetősen átmozgatja minden porcikámat.

Az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft. ügyfeleinek marketing tevékenységének koordinálásán keresztül, részese lehetek számos szakmai folyamatnak, amelyekből nagyon sokat tanulhatok, s emellett a páciensek egészségtudatosságát is formálhatom.

Csapatunk lelkes fiatalokból áll, szabadidőnkben sportolunk, odafigyelünk az egészséges életmódra, ezzel egymást is erősítjük, valamint a partnerek előtt is hitelesen képviseljük a céget. Feladataink sokrétűek, minden munkatársunknak más a szakterülete: nemzetközi projektek menedzselése, rendelők bérbeadása, web oldalak tervezése, közösségi média felületek működtetése, szövegírás, kreatív tervezés, PR tevékenység, állategészségügyi marketing és így tovább.

És hogy a lendületes, kreatív közösség mellett,  még miért szeretünk itt dolgozni:

„Büszke vagyok arra, hogy világszerte ismert és elismert orvosok kommunikációs projektjeit menedzselhetem.”

„Változatos feladatok, izgalmas kihívások, nemzetközi környezet – mindez garantálja a folyamatos fejlődést.”

„Kreatív a munkaköröm, inspiráló a közeg, megvalósíthatom az ötleteimet.”

„Képességeimnek megfelelő munkát végezhetek, mely során értékes tapasztalatokkal gazdagodhatok.”

Az Első Magyar Egészségügyi Marketing Kft. szolgáltatásai kifejezetten az egészségügy területére irányulnak. Az évek során komoly szakmai tapasztalatot szereztünk, és ma már ország minden területéről keresik irodánkat, sőt egy vezető nemzetközi cégcsoport is az ügyfeleink közé tartozik.  Magánklinikák, fogászati rendelők, diagnosztikai központok, egészség- és gyógycentrumok teljes körű marketingkommunikációját tervezzük és koordináljuk a tervek  megvalósítását. Segítséget nyújtunk, magánrendelések elindításában, illetve már működő praxisok menedzselésében. Partnereink igényeihez alkalmazkodva dolgozzuk ki a konkrét tevékenységhez illeszkedő marketingstratégiát, kéréstől függően a páciensforgalom növelésére, azonnali vásárlásösztönzésre vagy tudatos márkaépítésre koncentrálva, mérhető eredménnyel szervezünk online és offline kampányokat.

Meggyőződésünk, hogy marketingtudás nélkül ma már nem lehet igazán eredményesen működtetni az egészségügyi magánvállalkozásokat sem. Aki vállalkozásában, munkájában nem alkalmazza a marketingeszközöket lemarad a piaci versenyben. Ám az sem mindegy, hogyan teszi mindezt! A cél érdekében érdemes szakemberekre bízni ezt a feladatot, hiszen ahogy szlogenünkben is szerepel, „a praxis üzlet”. Az orvosok a napi gyógyító munkájuk mellett nehezen tudnak korszerű marketing ismeretekre szert tenni, illetve nem feltétlen tudják azokat hatékonyan alkalmazni, ezért bízzák meg az Első Egészségügyi Marketing Irodát ezzel a feladattal.

Legfrissebb hírek

További híreink

Első Egészségügyi Marketing